خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی امنیتی فرمانداری ویژه کاشان:

وجود اتباع بیگانه، موجب رشد چشمگیر آسیب‌های اجتماعی در کاشان شده است

asdasd
کد خبر : ۱۸۵۸۱۹

وجود اتباع بیگانه، صنعتی شدن و مهاجر پذیری بالا باعثشده تا آسیب‌های اجتماعی مانند طلاق و غیره در شهرستان کاشان رشد چشمگیری داشته باشد.

معاون سیاسی امنیتی فرمانداری ویژه کاشان گفت: وجود اتباع بیگانه، صنعتی شدن و مهاجر پذیری بالا باعثشده تا آسیب‌های اجتماعی مانند طلاق و غیره در شهرستان کاشان رشد چشمگیری داشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان، «هادی اکبری» صبح یک شنبه، بیست و دوم تیرماه، درمراسم جشن ولادت امام حسن مجتبی(ع) و افتتاح طرح‌های خدماتی و آموزشی تحت پوشش بهزیستی کاشان که درسالن اجتماعات این اداره برگزارشده بود با بیان اینکه شهرستان کاشان به دلیل ساختار تاریخی، قدیمی، اجتماعی و افراد خیری که دارد خوشبختانه از نظر زیرساخت در حوزه بهریستی مشکلی نداریم. گفت: کمک مجموعه خیرین، سازمان‌های مردم نهاد کاشان با هماهنگی و همکاری بخش‌های دولتی باعثشده تا کارهای شاخصی درحوزه علمی و تجهیزاتی معلولین و مددجوبان تحت پوشش بهزیستی شهرستان کاشان انجام شود.

وی فعالیت‌های جامعه نابینایان شهرستان کاشان درجهت حمایت از نابینایان را مثبت ارزیابی کرد و گفت: خوشبختانه جامعه نابینایان کاشان توانسته‌اند اقدامات عمرانی و خدماتی خوبی را برای این قشر از جامعه در شهرستان کاشان فراهم کنند.

اکبری رکورد بی‌سابقه درحوزه مسکن مددجویان شهرستان کاشان را حاصل پیگیری‌ها و تلاش مدیریت و پرسنل اداره بهزیستی شهرستان کاشان عنوان کرد و خطاب به معاون توان بخشی بهزیستی استان اصفهان گفت: با توجه به اینکه جایگاه کاشان ویژه است، انتظارداریم بهزیستی استان اصفهان نیز با افزایش اعتبارات توجه ویژه و بالاتری به اداره بهزیستی شهرستان کاشان داشته باشد.

معاون سیاسی امنیتی فرمانداری ویژه کاشان، ایجاد کمپ ترک اعتیاد زنان در شهرستان کاشان را ضروری دانست و گفت: آسیب‌های اجتماعی موجود به هیچ عنوان شایسته شهردارالمومنین کاشان نیست.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر، کاشان خود کاشان نیست، گفت: وجود اتباع بیگانه، صنعتی شدن و مهاجر پذیری بالا باعثشده تا آسیب‌های اجتماعی مانند طلاق و غیره در شهرستان کاشان رشد چشمگیری داشته باشد.

وی حمایت‌های خوب در حوزه مقررات و قوانین فعلی بهزیستی را مستلزم هماهنگی در سطح ملی و استانی دانست و گفت: امیدواریم هرچه زو‌دتر با ابلاغ قوانین جدید دوستان بتوانند با انسجام و هماهنگی بیشتری به جامعه هدف بهزیستی کاشان کمک کنند.

در دومین روز هفته بهزیستی که به همت اداره بهزیستی شهرستان کاشان با حضور معاون مدیرکل و رئیس اداره بهریستی کاشان و پرسنل این اداره، معاون توان بخشی، کار‌شناس مسئول پیشگیری بهزیستی استان اصفهان، جانشین فرماندهی نیروی انتظامی، خبرنگاران، اصحاب رسانه و معاون سیاسی امنیتی فرمانداری ویژه شهرستان کاشان برگزارشد سه طرح خدماتی و آموزشی با اعتباری بالغ بریک و نیم میلیارد تومان در کاشان به بهره برداری رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز