خبرگزاری کار ایران

رئیس هیئت ورزش روستایی استان اصفهان

روستاها بهشت خداست

asdasd
کد خبر : ۱۸۶۳۴۵

شاید بعد از دفاع مقدس به جرات قسم بخورم بهترین روزهای عمر من و دوستانم این است که به روستاهابهشت خدا برویم و وظیه خود را انجام دهیم که رسیدگی به امور روستاها است.

رئیس هیات ورزش روستایی استان اصفهان گفت: شاید بعد از دفاع مقدس به جرات قسم بخورم بهترین روزهای عمر من و دوستانم این است که به روستاهابهشت خدا برویم و وظیه خود را انجام دهیم که رسیدگی به امور روستا‌ها است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان, «مهدی اسدی» رئیس هیئت ورزش روستایی استان اصفهان شامگاه روز یک شنبه, بیست ودوم تیر, درآیین افتتاح خانه ورزش روستای جوینان از توابع بخش قمصر کاشان ضمن تبریک میلاد امام حسن مجتبی(ع) گفت: ما صدقه سر امام حسن مجتبی(ع) به دلیل اینکه خودم روستایی هستم به اینجا آمده‌ام

وی گفت: البته به شرطی که امکانات در روستا‌ها باشد، خانه بهداشت باشد، مدرسه باشد.

اسدی ضمن تشکر وقدردانی از مسئولین ورزشی استان اصفهان و شهرستان کاشان که به اسم اداره کل ورزش و جوانان استان جهت رسیدگی به امور روستا‌ها به جوینان آمده‌اند گفت: هر کمکی از دستمان بر بیاید انجام می‌دهیم. تنها خواهش من از دهیار و شورای این روستا این است که این خانه ورزش بسته نشود.

رئیس هیئت ورزش روستایی استان اصفهان با تاکید بر استفاده خانم‌ها در صبح‌ها و بعداز ظهر‌ها آقایان از خانه ورزش در روستا‌ها خطاب به مسئولین خانه ورزش روستا‌ها تصریح کرد:. ورزش های توپی و بومی محلی و یا حتی ورزش هایی که با اقلیت‌های این روستا سازگار است انجام بدهید تا فقر حرکتی پیدا نکنیم.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که فرموده ورزش برای جوانان لازم و برای میان سالان واجب است ورزش کنید تا سالم بمانید، از حجت الاسلام رحیمی امام جماعت این روستا نیز تشکر کرد و افزود: ایشان برای نشان دادن اهمیت ورزش به جوانان و سالمندان است که در اینجا حضور دارند.

اسدی اضافه کرد: من افتخار می‌کنم که در ماه مبارک رمضان کاشان چندمین شهرستانی است که آمده‌ایم. ما به شهرهای فلاورجان - مبارکه –خوانسار - فریدن و… رفته‌ایم و سر زده‌ایم.

وی تأکید براینکه روستاییان در ششمین المپیاد فرهنگی ورزش استان برای آقایان به میزبانی شهرستان کاشان و برای خانم‌ها به میزبانی شهرستان خوانسار برگزار می‌شود شرکت کنید. گفت: انشاالله نشاط و شادابی را در این روستا برای پیر وجوان آن هم زیر سایه امام زمان(عج) به ارمغان بیاوریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز