خبرگزاری کار ایران

شهردار نوش آباد:

سازمان‌های مردم نهاد باعثایجاد فضای همدلی بین مردم و مسوولان می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۱۹۰۲۳۷

سازمان‌های مردم نهاد، سهم بزرگی در پیشبرد برنامه های اجتماعی، فرهنگی و حتی سیاسی کشور ایفا می کنند و می توانند باعثایجاد فضای همدلی بین مردم و مسوولان باشند.

شهردار نوش آباد گفت: سازمان‌های مردم نهاد، سهم بزرگی در پیشبرد برنامه‌های اجتماعی، فرهنگی و حتی سیاسی کشور ایفا می‌کنند و می‌توانند باعثایجاد فضای همدلی بین مردم و مسوولان باشند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در آران و بیدگل، «علی اصغر شقایقی» در نشست سالانه انجمن دوستداران آثار تاریخی و مفاخر نوش آباد افزود: سازمان‌های مردم نهاد، در حوزه‌های اجتماعی و فرهنگی، اثرگذاری بیشتری دارند و می‌توانند بخشی از مسوولیت حاکمیت را بر عهده بگیرند.

وی تصریح کرد: فضای تعامل در سطح شهر، بهترین گزینه برای پیشرفت در امور فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی است و اعضای سازمانهای مردم نهاد، باید نظرات خود را در جلسه‌های هم اندیشی با مسوولان ارائه کنند و با راهکارهای کار‌شناسی شده، آنچه مطلوب مردم و جامعه است را پیگیری کنند.

وی تاکید کرد: میراثفرهنگی، حرف اول در توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی نوش آباد است و معتقدم که ارزش حفاظت از میراثفرهنگی، بالا‌تر از کارهای روزانه در شهرداری است.

وی بااشاره به وجود فضای گردشگری مذهبی در نوش آباد گفت: ضمن تلاش برای برای جذب گردشگر، باید به گونه‌ای برنامه ریزی کنیم که بر گردشگران اثرگزار باشیم و بنیه مذهبی را نیز ترویج کنیم.

شهردار نوش آباد افزود: همکاری انجمن دوستداران آثار تاریخی و مفاخر نوش آباد با مدیریت شهری، تجربه موفقی است که می‌تواند برای کل کشور الگو شود.

شقایقی افزود: فصل ششم کاوش در شهر زیرزمینی نوش آباد، با اعتبار اولیه سه میلیارد ریال از محل اعتبارات شهرداری نوش آباد، نیمه دوم مرداد با نظارت کار‌شناسان پایگاه پژوهشی میراثفرهنگی نوش آباد آغاز خواهد شد.
در نشست سالانه انجمن دوستداران آثار تاریخی و مفاخر فرهنگی نوش آباد، مدیر جهاد کشاورزی، دادستان و سرپرست نمایندگی میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان آران و بیدگل، شهر دار و اعضای شورای اسلامی شهر نوش آباد شرکت داشتند. این انجمن در سال ۱۳۸۰ شروع به کار کرده است

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز