خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار و فرماندار کاشان؛

قبل ازتعطیلی شعبات بانک تجارت افضل و میانچال کاشان باید اطلاع رسانی می‌شد

asdasd
کد خبر : ۱۹۰۳۲۸

اجاره نمی‌دهیم مسئولین نگاه تحقیر آمیزبه شهرستان کاشان داشته باشند، لذا اگر قرار بود شعبه‌ای از بانک تجارت در شهرستان کاشان تعطیل شود، ابتدا مدیران این بانک باید با اطلاع رسانی مردم را از تعطیلی شعبات مورد نظر مطلع می‌کردند.

معاون استاندار و فرماندار شهرستان کاشان گفت: اجاره نمی دهیم مسئولین نگاه تحقیر آمیز به شهرستان کاشان داشته باشند، لذا اگر قرار بود شعبه ای از بانک تجارت در شهرستان کاشان تعطیل شود ابتدا مدیران این بانک باید با اطلاع رسانی مردم را از تعطیلی شعبات مورد نظر مطلع می کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان، به دنبال تعطیلی شعبات بانک تجارت افضل و میانچال کاشان «ابوالفضل صدرائیه» معاون استاندار و فرماندار شهرستان کاشان ظهر امروز یک شنبه، پنجم مرداد، در جلسه ای که به منظور بررسی دلیل تعطیلی این دو شعبه با حضور معاونت تجارت مقیم کاشان، معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری، نایب رئیس و تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهر کاشان در دفتر ایشان برگزارشده بود، ضمن انتقاد شدید نسبت به عدم اطلاع رسانی و احترام نگذاشتن به مردم کاشان، تعطیلی این دو شعب بانک تجارت در شهرکاشان بدون اطلاع مردم و فرمانداری کاشان را غیر منطقی توصیف کرد و گفت: با توجه به اینکه هدف اصلی بانکها باید خدمت رسانی به مردم باشد، هر چند شعبه ای از بانک تجارت هم سود آوری هم نداشته باشد، لذا بانک سود ده بانک غیر سود ده را جبران کند نیاید این دوشعبه بدون اطلاع تعطیب می شد.

صدرائیه با تاکید براینکه مسئولین و پرسنل بانک تجارت باید اصل خدمت رسانی به مردم را در سرلوحه کاری خود قراردهند. گفت: اجاره نمی دهیم مسئولین نگاه تحقیر آمیزبه شهرستان کاشان داشته باشند، لذا اگرقراربود شعبه ای از بانک تجارت در شهرستان کاشان تعطیل شود ابتدا باید با اطلاع رسانی مردم را از تعطیلی شعبات مورد نظر مطلع می‌کردند.

فرماندار کاشان با بیان اینکه اصل خدمت رسانی به مردم در بانک تجارت فراموش شده است، خطاب به مدیران بانک تجارت گفت: چرا قبل از اینکه می خواستید شعبات بانک تجارت افضل و میانچال کاشان را تعطیل کنید مردم، مسئولین و فرمانداری کاشان را مطلع نکردید و در آن واحد این دو شعبه را در کاشان تعطیل کردید؟

به گفته وی، بانک تجارت به جای تعریف خدمات رسانی به مردم، دریافت سود بیشتر از مردم تعریف شده است که تفکراشتباهی است که باید به مرور اصلاح شود.

علی رسول زاده نایب رئیس شورای اسلامی شهر کاشان نیز در ابتدا ضمن انتقاد از تعطیلی شدن شعبات بانک تجارت افضل و میانچال کاشان گفت: بانکی که ۵۰ سال در بازار کاشان سابقه دارد چرا باید بدون اطلاع و نظر مردم، مسئولان، شورای اسلامی شهر و فرمانداری کاشان تعطیل شود؟

وی با بیان اینکه بانک تجارت بافته جدا بافته از دیگر ارگانهای دولتی نیست، خطاب به مدیریت بانک تجارت تهران گفت: چرا برای تعطیلی این دو شعبه بانک تجارت در کاشان اطلاع رسانی نکردید و فراخوان ندادید؟

سید منصور میراحمدی معاونت تجارت مقیم کاشان نیز در ادامه این جلسه با اشاره به اینکه سود آوری وظیفه اصلی بانک تجارت است. گفت: عدم سود دهی، کمبود نیروی انسانی و مطالبات بالا دلیل تعطیلی شعبات بانک تجارت افضل و میانچال کاشان می باشد.

وی همچنین تعطیلی این دو بانک در کاشان را براساس دستور مدیریت بانک تجارت کشور در تهران عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه از ۱۴ سال پیش تاکنون هیچ گونه استخدامی در بانک تجارت کاشان برای جایگزین نیروهای بازنشسته نداشته ایم مجبوریم بانکهایی که سود دهی ندارند را در هم ادغام کنیم.

میراحمدی با اشاره به این که از ۲ هزار شعبه بانک تجارت تا کنون ۲۰۰ شعبه به دلیل عدم سود دهی تعطیل شده است یادآورشد: پروسه تعطیلی شعب زیان ده بانک تجارت پروسه کشوری است که در سراسر کشور اجرامی شود.

وی با بیان اینکه از ۲۵ شعبه بانک تجارت کاشان ۱۱ شعبه آن غیر ضروری است تصریح کرد: سعی کرده ایم به جای کمیت، کیفیت بانک های تجارت را افزایش دهیم.

شایان ذکراست بانک تجارت در شهرستان کاشان دارای ۲۸ شعبه و باجه است که از این تعداد اخیرا دو شبعه خیابان افضل و شعبه میانچال(بازار) در کاشان تعطیل شده است که تاکنون نارضایتی های مردمی را به دنبال داشته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز