خبرگزاری کار ایران

پیام امام جمعه آران و بیدگل به مناسبت عید سعید فطر؛

عید فطر روزی است که انسان به فطرت پاک خود برمی گردد / تاپ۲

asdasd
کد خبر : ۱۹۰۵۳۷

عید فطر روزی است که انسان به فطرت پاک خود برمی گردد و به شکرانه این نعمت بزرگ و بی کران به حمد و ستایش باری تعالی پرداخته و زنگار گناه را از آئینه روشن قلب و جان می زداید

حجت الاسلام سید محمد موسوی امام جمعه آران و بیدگل همزمان با فرارسیدن عید سعید فطر متن پیام تبریکی را صادر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در آران و بیدگل متن پیام آیت الله سیدمحمد موسوی امام جمعه شهرستان آران و بیدگل به مناسبت فرارسیدن عیدسعید فطر بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انما هوعید لمن قبل الله صیامه و شکر قیامه، وکل ‏یوم لا یعصى الله فیه فهو عید؛

امروزتنها عید کسانى است که روزه آنها درپیشگاه ‏خدا پذیرفته شود، و عبادت‏هاى شبانه آنها مورد پذیرش خداوند شده باشد، و هر روزى ‏که گناه نکنى روزعید تو است. حضرت علی(ع)

ماه رمضان ماه نزول کتاب هدایت، قرآن، ماه بشارت الهی و ماه گشایش درهای لطف و رحمت و مغفرت است که درمیعادگاه فطر به پایان می رسد.

اکنون یک ماه از تطهیر جان ودرخشش نورایمان در دلهای آسمانی می گذرد امیداست که توانسته باشیم از ذلال چشمه انوار الهی در رمضان دل وجان را بشوییم ولایق خیر ونیکی اش گردیم.

عیدفطر روز تولد دوباره انسان و فصل تازه شکفتن ایمان در روح وجان های پاک وبیدار است. عیدفطر عیدفطرتهای روشنی است که پس از گذشت یک ماه روزه داری در نخستین روز ماه شوال اجر پاداش خودرا تنها باقرب الهی جستجو میکنند.

عید فطر روزی است که انسان به فطرت پاک خود برمی گردد و به شکرانه این نعمت بزرگ و بی کران به حمدوستایش باری تعالی پرداخته وزنگار گناه را از آئینه روشن قلب وجان می زداید.

با آرزوی قبولی طاعات وعبادات در آستانه حلول ماه شوال، فرارسیدن عید سعیدفطر، عیدفضیلت ورستگاری را به تمامی مسلمین بویژه شما مومنین خداجوی که صیام هر روز را به امید لحظات ملکوتی افطار وهرشامگاه رابه شوق سیراب شدن ازفیض سحرگاه به پایان رسانده اید تبریک وتهنیت عرض نموده وخداوند سبحان را حمد وسپاس می گویم که توفیق عبادت در ماه مبارک رمضان را بار دیگر در تقدیرمان قرار داد تا با روزه داری در این ماه تهذیب وتزکیه نفس باردیگر با استعانت از حضرت دوست به آرامش روحانی دست یابیم.

امیداست نیازها ونجواهای خالصانه مهمانان حضرت دوست که در کوچه های سبز کلمات وحی فیوضات قدر را دریافته اند باعنایت ویژه حضرت ولی عصر(عج) به هدف اجابت واستجابت برساند وازخداوند سبحان رستگاری وعزت وکرامت همگان را مسئلت دارم.

والسلام علیکم

۳۰ رمضان ۱۴۳۵

سیدمحمد موسوی

امام جمعه آران وبیدگل

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز