خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار و فرماندار کاشان؛

متاسفانه تکریم واقعی از مقام معلم درکاشان فراموش شده است

asdasd
کد خبر : ۱۹۱۶۲۰

مدیریت جدید آموزش و پرورش کاشان نباید به مقوله‌ای به جز اساتید و معلمین بدور از جناح بندی‌های سیاسی و حزبی فکر کند.

معاون استاندار و فرماندار کاشان گفت: مدیریت جدید آموزش و پرورش کاشان نباید به مقوله‌ای به جز اساتید و معلمین بدور از جناح بندی‌های سیاسی و حزبی فکر کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان، ابوالفضل صدرائیه، معاون استاندار و فرماندار شهرستان کاشان پیش از ظهر یک شنبه، دوازدهم مرداد، در مراسم تودیع و معارفه مدیریت آمورش و پرورش کاشان گفت: درس گرفتن و آزمون مهم‌ترین بخش حوزه آموزش و پرورش است.

وی به فجایع اخیر رژیم صهیونیستی در نوار غزه که در جنوب غربی فلسطین اشغالی در مساحتی بالغ بر ۳۶۰ کبلوم‌تر مربع با جمعیت یک و نیم میلیونی اتفاق افتاده اشاره کرد و گفت: در شرایطی که رژیم پلید و وحشی صهیونیست آنچنان فجایعی را در غزه به بار آورده بسیار خرسندیم که مردم ایران در راستای حفظ کرامت انسان‌ها توانسته در یک آزمون تاریخی سربلند بیرون بیاید.

وی هوشمندی امام راحل را که چنین روزهایی را پیش بینی کرده بود و روز قدس را برای نفرت از صهیونیست‌ها نام گذاشته ستود و گفت: مردم غزه که در محاصره کامل و حمله وحشیانه صهیونیست‌ها قراردارند درس مقاومت و ایثار را برای دنیا معنی کرده‌اند.

فرماندار کاشان از آموزش و پرورش به عنوان بزرگ‌ترین مجموعه اجرایی کشور نام برد و گفت: بزرگ‌ترین سرمایه هرکشوری درآموزش و پرورش که‌‌ همان شخصیت‌های ارزشی و منابع انسانی است شکل می‌گیرد.

وی مباحثفرهنگی و سرمایه عظیم جوانان را از شاخصهای اصلی آموزش و پرورش عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه اساس رفتار انسان‌ها و فرآیند درونی ارزش شخصیت انسان‌ها از سنین کودکی به بعد در حوزه آموزش و پرورش شکل می‌گیرد باید توجه بیشتری در این حوزه شود.

صدرائیه تصریح کرد: دلیل اینکه مقام معظم رهبری سال جدید را به عنوان سال فرهنگ نام گذاری فرمودند به خاطر اینکه دغدغه اصلی کشورمان فرهنگ بوده است.

معاون استاندار و فرماندار کاشان عدم توجه نسبت به تکریم به مقام معلم را از مهم‌ترین موضوعات فراموش شده در آموزش و پرورش کاشان دانست. گفت: مدیریت جدید آموزش و پرورش کاشان نباید به مقوله‌ای به چیزی جز اساتید و معلمین بدور از جناح بندی‌های سیاسی و حزبی فکر کند.

صدرائیه با تاکید بر اینکه باید براساس سیاست‌های آموزش و پرورش به سند بنیادی مورد تایید رهبری و نگاه ویژه‌ای که دکتر روحانی، رئیس جمهور محترم به این سند دارند توجه ویژه شود. گفت: هرچند آموزش و پرورش کاشان در حوزه عمرانی پیشرفتهایی داشته، ولی تاکنون در حوزه پیشرفت دروس توجهی نشده است.

وی با بیان اینکه هرچند آموزش و پرورش کاشان در کشور درحوزه منابع انسانی سرآمد است، ولی نیاز به تکریم و پاسداشت مقام معلم به معنی واقعی داریم. خاطرنشان کرد: امیدواریم مدیریت و معاونان آموزش و پرورش کاشان در حوزه کیفیت نیز شاخصهای خوبی را که قابل ارزش گذاری باشد ارائه نمایند.

وی ضمن تشکر و قدردانی از مجموعه خیرین مدرسه ساز کاشان گفت: همانطور که خیرین کاشان در ساخت و ساز مدرسه اقدامات خوبی انجام داده‌اند، باید در سایر مبانی آموزش و پروزش کاشان نیز به نحو احسن از وجود آن‌ها استفاده شود.

فرماندار کاشان ضمن تشکر از خدمات و تلاش‌های حنطه‌ای مدیر اسبق اداره آمورش و پرورش کاشان در طول ۷ سال خدمتگزاری در این حوزه گفت: امیدوارم محمود خدمتی مدیریت جدید آموزش و پرورش کاشان از بستر مناسبی که مدیر قبلی فراهم کرده بتواند موفق عمل کند.

وی مستقل بودن محمود خدمتی مدیریت جدید آموزش و پرورش کاشان را نقطه قوت ایشان دانست و گفت: همانطور که دکتر زرگر‌پور، استاندار استان اصفهان، تخصص و کار آیی را معیار مدیران موفق در این دولت می‌داند، امیدوارم محمود خدمتی مدیریت جدید آموزش و پرورش کاشان نیز این استقلال را فارغ از نگاه‌های سیاسی و جناحی تا پایان خدمتگزاری در این سنگر حفظ نماید.

پیش از ظهر یک شنبه، دوازدهم مرداد، مراسم تودیع و معارفه مدیریت آمورش و پرورش کاشان با حضور معاون استاندار و فرماندار کاشان، معاون پژوهشی آموزشی و منابع انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، مسئول دفتر نماینده ولی فقیه وامام جمعه کاشان، رئیس ستاد مرکزی انتخابات دکتر روحانی در شمال استان اصفهان، فرهنگیان، معلمین و روسای ادارات و نهادهای دولتی شهرستان کاشان برگزارشد و محمود خدمتی به عنوان مدیرحدید آمورش و پرورش کاشان معرفی شد و از خدمان جنطه‌ای مدیر قبلی این اداره قدردانی به عمل آمد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز