خبرگزاری کار ایران

به مناسبت روز خبرنگار؛

قدردانی شهردار کاشان از اهالی رسانه

asdasd
کد خبر : ۱۹۲۹۵۵

شان و منزلت خبرنگاران عرصه اطلاع رسانی به این دلیل که برای ارائه خدمت به شهروندان و آگاهی بخشیدن به آنان تمامی سعی و همت خویش را بکار می‌بندند، بسیار ارزنده و والاست.

شهردار کاشان گفت: شان و منزلت خبرنگاران عرصه اطلاع رسانی به این دلیل که برای ارائه خدمت به شهروندان و آگاهی بخشیدن به آنان تمامی سعی و همت خویش را بکار می‌بندند، بسیار ارزنده و والاست.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان، شهردار کاشان با گرامیداشت ۱۷ مرداد ماه سالروز شهادت محمود صارمی و روز خبرنگار، این روز را به تمامی خبرنگاران و روزنامه نگاران پرتلاش عرصه خبر و اطلاع رسانی که با عشق خدمت به شهروندان، برای انعکاس اخبار و رویدادهای توسعه شهر تلاش می‌کنند تبریک گفته‌ و از فرهیختگان عرصه فرهنگ و آگاهی بخشی مردم سپاسگزاری و قدردانی کرد.

سید محمد ناظم رضوی حرفه خبرنگاری را تجسم امانت‌داری، مسوولیت، تعهد، دلسوزی و فداکاری و در واقع پل ارتباطی بین مردم و مسئولان دانسته و گفت:: شان و منزلت خبرنگاران عرصه اطلاع رسانی به این دلیل که برای ارائه خدمت به شهروندان و آگاهی بخشیدن به آنان تمامی سعی و همت خویش را بکار می‌بندند بسیار ارزنده و والاست.

شهردار کاشان در بخش دیگری از سخنان خود به نقش ارزنده ی خبرنگاران در جهت توسعه همه جانبه این شهر اشاره کرد و در ادامه حرفه خبرنگاری را ابزاری مؤثر برای پیشبرد منافع مردم و شهرستان دانسته و گفت: خبرنگار به عنوان کسی که بخش مهمی از نیازهای اطلاعاتی مردم که هم اکنون نقش به سزایی در جهت گیری ها و قضاوت های آنها دارد را تأمین می کند.

شهردار کاشان در ادامه از همفکری و همکاری صمیمانه و بی‌ادعای خبرنگاران که همواره با انتقادهای سازنده خود مدیریت شهری را در اجرای هر چه بهتر طرح ها و پروژه های شهری و عمران و آبادانی شهری یاری می‌رسانند، قدردانی کرده و گفت: خبرنگاران باید از هنرشان در جهت توسعه و آبادانی و روشنگری درست افکار عمومی استفاده کنند و در بیان مسائل، مشکلات، نقاط ضعف و قوت و عملکرد مسئولین و مدیران نیز این مهم را دستخوش احساسات و علایق شخصی خود نکنند و در همه حال صداقت و امانت داری را که جزء اخلاق حرفه ای خبرنگاری محسوب می شود مراعات کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز