خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم نطنز، بادرود و قمصر در مجلس در گفتگو با ایلنا؛

اختصاص ۱۵۰ میلیون تومان برای رفع مشکل آنت دهی و درمانی بخش قمصر

asdasd
کد خبر : ۱۹۳۵۹۱

جایگاه‌ها در سطح مدیریت در دولت تدبیر و امید باید به مرور براساس شایسته سالاری و تخصص گرایی تغییر پیدا کند و عزل و نصب مدیران نباید صرفا سیاسی و حزبی باشد.

نماینده مردم شهرهای نطنز، بادرود و قمصر در مجلس شورای اسلامی از اختصاص ۱۵۰ میلیون تومان برای رفع مشکلات آنت دهی و درمانی بخش قمصر خبر داد.

«محمد فیروزی»، نماینده مردم نطنز، بادرود و قمصر در مجلس در حاشیه دیدار با مردم بخش قمصر و روستای قزآن در گفتگو با خبرنگار ایلنا در کاشان با اعلام این خبر، اقدامات عمرانی در بخش قمصر و روستاهای تابعه شامل آسفالت معابر شهرهای جوشقان، تکمیل طرح هادی روستاهای قزآن، قهرود و جوینان را بخشی از فعالیت‌های انجام شده با پیگیری خود در سال جاری عنوان کرد و گفت: اجرای فاز اول جاده بادرود به کاشان به طول ۱۵ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ده میلیارد تومان و انتزاع شهر جوشقان قالی از کامو و تبدیل شدن کامو و چوگان به شهر از مهم‌ترین اقداماتی است که با پیگیری اینجانب در حوزه انتخابی بخش قمصر انجام و یا در حال اتمام است.

نماینده مردم نطنز، بادرود و قمصر در مجلس شورای اسلامی، در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا در کاشان که نظر ایشان را نسبت به الحاق حوزه انتخابیه قمصر به کاشان جویا شد، گفت: انتزاع قمصر از نطنز و الحاق آن به کاشان بستگی به نظر مردم و شوراهای اسلامی این بخش دارد.

فیروزی با تاکید بر اینکه شایسته سالاری باید در عزل و نصب مدیریت ادارات و نهادهای دولتی رعایت شود، گفت: جایگاه‌ها در سطح مدیریت در دولت تدبیر و امید باید به مرور براساس شایسته سالاری و تخصص گرایی تغییر پیدا کند و عزل و نصب مدیران نباید صرفا سیاسی و حزبی باشد.

محمد فیروزی نماینده مردم شهرهای نطنز، قمصر و بادرود در مجلس شورای اسلامی در سفر یک روزه خود به بخش قمصر که به اتفاق جمعی از مسئولین ادارات کاشان و بخشدار قمصر به منظور دیدار و گفتگو با مردم شهر‌ها و روستاهای این بخش سقر کرده بود، ضمن حضور در جلسه شورای اداری قمصر، مشکلات مردم این بخش را مورد بررسی و رسیدگی قرار داد.

اشتغال، رفع نقاط حادثه خیز، آسفالت، تعریض جاده، کمبود امکانات درمانی و بهداشتی، آموزشی، کشاورزی، ورزشی و غیره ازمهم‌ترین موضوعاتی بود که مردم شهر‌ها و روستاهای بخش قمصر با فیروزی نماینده خود در مجلس شورای اسلامی در میان گذاشتند و خواستار پیگیری آن شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز