خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران وبیدگل در مراسم تجلیل ازخبرنگاران؛

اگر امانت و صداقت در خبر رسانی نباشد جامعه دچار هرج و مرج می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۹۴۳۷۷

علیرغم تلاش‌هایی که درجهت ایجاد امکانات به عمل آمده ولی با کمبود مکان و خبر در شهرستان آران و بیدگل مواجه هستیم.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل گفت: با توجه به اینکه خبرنگاران سفیران آگاهی رساندن جامعه هستند، اگر صدافت و امانت در خبررسانی نباشد ممکن است جامعه دچارهرج ومرج شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در آران و بیدگل، «میثم نمکی» روز گذشته در مراسم تجلیل از اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان آران و بیدگل که با جضور جمعی از مسئولین ادارات این شهرستان در سالن کنفرانس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزارشده بود، ضمن تبریک روز خبرنگار، از خبرنگاران به عنوان رابط بین مردم و مسئولین درجهت رفع مشکلات جامعه دانست و گفت: با توجه به اینکه خبرنگاری شغل بسیار حساسی است، لذا اگر خبری منعکس می شود باید امانت و صداقت در آن خبر رعایت شود.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه خبرنگاران شهرستان آران و بیدگل از زیر ساخت‌های لازم برخوردار نیستند، گفت: علیرغم تلاش‌هایی که درجهت ایجاد امکانات به عمل آمده ولی با کمبود مکان و خبر در شهرستان آران و بیدگل مواجه هستیم.

وی با بیان اینکه در ساختمان جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان، فضایی را برای خبرنگاران پیش بینی کرده‌ایم، گفت: امیدواریم بتوانیم هرچه زودتر با تامین اعتباران این فضا را برای کلیه خبرنگاران این شهرستان آماده کنیم.

نمکی وجود دفاتر چندین خبرگزاری، سرپرستی روزنامه همشهری، نسل فردا، بهشت پنهان، فصلنامه روزنامه اطلاعات، رسالت و پرتال خبری آران و بیدگل را از جمله رسانه های مکتوب و اینترنتی در این شهرستان عنوان کرد و گفت: دفتر نمایندگی خبرگزاری ایلنا در شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل نیز یکی از فعالترین خبرگزاری‌های به روز این شهرستان است که به خاطر فعالیت چشمگیری که در اطلاع رسانی این منطقه داشته توانسته به عنوان تنها نمایندگی خبرگزاری لینگ آن در سطح استان دیده شود.

درادامه این مراسم مقدم، بخشدار مرکزی آران و بیدگل، ضمن تبریک روز خبرنگار و تشربج وظایف خبرنگاران در جامعه اسلامی ایران گفت: خبرنگاران زیان گویای نظام هستند.

عدم تعامل بعضی از مسئولین و روابط عمومی های ادارات این شهرستان با خبرنگاران، مشکل باجه توزیع مطبوعات، نداشتن امکانات و مشکلات مالی مالی، نبود انجمن صنفی روزنامه نگاران و… از مهمترین مشکلاتی بود که خبرنگاران این شهرستان در این جلسه عنوان کردند.

در پایان این مراسم از خبرنگاران فعال این شهرستان توسط تعداد معدودی از دستگاه‌های اداری این شهرستان با اهداء لوح تقدیر و هدایا جلیل و قدردانی به عمل آمد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز