خبرگزاری کار ایران

با حضور فرماندار کاشان؛

احد شیخ لاری به عنوان سرمربی تیم فوتبال امیر کبیر کاشان معرفی شد

asdasd
کد خبر : ۱۹۶۳۹۴

عصرروز گذشته با حضور معاون استاندار وفرماندار کاشان، رئیس دانشگاه کاشان، رئیس اداره ورزش وجوانان، شهردار واعضای شورای اسلامی شهرکاشان، نماینده دفتر نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل درمجلس «احد شیخ لاری» به عنوان سرمربی تیم فوتبال دسته دو امیر کبیر کاشان معرفی شد

عصرروز گذشته با حضور معاون استاندار وفرماندار کاشان، رئیس دانشگاه کاشان، رئیس اداره ورزش وجوانان، شهردار واعضای شورای اسلامی شهرکاشان، نماینده دفتر نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل درمجلس «احد شیخ لاری» به عنوان سرمربی تیم فوتبال دسته دو امیر کبیر کاشان معرفی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان «حسین حیدریان» رئیس کمیسیون ورزش شورای اسلامی شهرکاشان در این مراسم که در هتل امیر کبیر کاشان برگزارشد، طی سخنانی، ضمن تبریک سالروز ورود آزادگان سرافراز کشورمان به میهن اسلامی، از اسرا به عنوان اسوهای صبر و مقاومت نام برد و گفت: پیروزی ارزشمند جمهوری اسلامی ایران در ۸ سال مقدس و دیگرعرصه های نظام نتیجه ایثار آزادگان و الگو در جامعه ورزشی کاشان می باشد.

عضو شورای اسلامی شهر کاشان ضمن تشکر وقدردانی ازپیگیری های صدرائیه فرماندار کاشان از حمایتهای خالصانه ایشان درتوسعه ورزش کاشان گفت: با توجه به شناختی که صدرائیه از قبل به جامعه ورزشی کاشان داشتند باعثشد تا پتانسیل های ورزشی کاشان را فعال نمایند.

حیدریان فعال کردن استادیوم ۱۵ هزارنفری کاشان با حضور یک تیم فوتبال لیگ کشوری را حاصل تلاشهای صدرائیه و موجب دلگرمی جامعه ورزشی کاشان دانست و گفت: امیدواریم بتوانیم با همکاری کلیه دستگاههای مرتبط فرصتهای ورزشی کاشان را بیش از پیش احیا کنیم.

رئیس کمیسیون شورای اسلامی شهر کاشان وجود تیم دسته دو لیگ فوتبال شهرستان کاشان را موجب ایجاد اشتغالزایی و رونق صنعت در این بخش عنوان کرد و گفت: از کلیه کسانی که در صعنت فوتبال کاشان نقش دارند خواهش می کنم با همدلی و یکرنگی موجبات موفقیت تیم فوتبال دسته دو امیر کبیر کاشان را فراهم نمایند.

حیدریان نقش خبرنگاران در توسعه ورزش را مهم ارریابی کرد و گفت: اعتقاد دارم نگاه نقادانه مطبوعات و جامعه خبری کاشان می تواند چراغ توسعه ورزش این شهرستان باشد.

شایان ذکراست پس از سخنرانی معاون استاندار و فرماندار کاشان، شهردار کاشان، آقایان حاج تقی احمدنژاد به عنوان اسپانسر و احد شیخ لاری به عنوان سرمربی تیم فوتبال امیر کبیر کاشان معرفی شد.

گفتنی است درپایان این مراسم حاضرین با حضور درورزشگاه ۱۵ هزار نفری امیر کبیر کاشان از نزدیک تمرین بازی فوتبال امیر کبیر کاشان را ملاحظه نمودند و صدرائیه معاون استاندار وفرماندار شهرستان کاشان از قسمتهای مختلف این ورزشگاه بازدید نمودند ودرجریان مشکلات تاسیسات ودیگر بخشهای ورزشگاه ۱۵ هزارنفری امیر کبیر کاشان قرار گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز