خبرگزاری کار ایران

با حضور خیرین، معاون مدیرکل و رئیس اداره بهزیستی کاشان؛

جلسه مشارکت‌های مردمی بهزیستی برگزارشد

کد خبر : ۱۹۷۶۲۰

اداره بهزیستی ۵۹ فعالیت تخصصی و ۱۵۴ ریز فعالیت رابه عهده دارد.

با حضور خیرین، معتمدین، صاحبان صنایع، رئیس دفتر نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان، بعضی از مسئولین ادارات، معاون مدیرکل و رئیس اداره بهزیستی شهرستان کاشان صبح پنج شنبه، سی مرداد، جلسه مشارکت‌های مردمی بهزیستی کاشان یه منظور بحثو بررسی پیرامون مشکلات مددجویان درسالن کنفرانس این اداره برگزارشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان، «امین عسگری» در ابتدای این جلسه، ضمن تشریح گزارش عملکرد یک ساله این اداره در حوزه‌های مختلف گفت: اداره بهزیستی ۵۹ فعالیت تخصصی و ۱۵۴ ریز فعالیت رابه عهده دارد.

معاون مدیر کل و رئیس اداره بهزیستی شهرستان کاشان، پیگیری مشکلات امور اجتماعی، پیشگیری، مشارکت‌های مردمی و ایجاد اشتغال را یکی از مهم‌ترین فعالیت‌های بهزیستی عنوان کرد و گفت: توانمند کردن جامعه و خود شکوفایی مهم‌ترین هدف اداره بهزیستی است.

عسگری پرداخت ۵۶ مورد حق بیمه کارفرمایی به مبلغ بالغ بر ۵۷ میلیون تومان و ۵۵ میلیون تومان حق بیمه خویش فرمایی از محل مشارکت‌های مردمی را از دیگر اقدامات اداره بهزیستی کاشان درسال گذشته عنوان کرد و گفت: این اداره سال گذشته توانسته به ۱۴۲ نفر تسهیلات خود اشتغالی به مبلغ ۱۳۴ میلیون تومان پرداخت کند.

وی تعداد مجوز‌های صادره در مشاغل خانگی بهزیستی کاشان در سال گذشته را ۵۱۵ مورد عنوان کرد. گفت: طی این مدت بالغ بر ۵۴ نفر از مددجویان جهت دوره‌های آموزشی به مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای این شهرستان معرقی شده‌اند.

وی کل تسهیلات پرداخت شده مشاغل خانگی و خود اشتغالی بهزیستی کاشان برای ۲۶۴ نفر را طی یک سال گذشته بالغ بر ۲۴۱ میلیون تومان عنوان کرد و گفت: درسال گذشته ۱۱۴ مورد مسکن مهر با اعتباری بالغ بر ۳۷۸ میلیون تومان، ۲۷ مورد مسکن توسط خیرین مسکن ساز با اعتبار یک صد میلیون تومان و ۳۴ مورد مسکن خود مالک با اعتبار ۱۱۵ میلیون تومان در اختیار مددجویان واجدین شرایط یهزیستی کاشان قرارگرفته است.

وی واگذاری ۳۶ انشعاب آب و برق و پروانه ساخت به مددجویان و… را ازدیگر اقدامات این اداره در سال گذشته عنوان کرد و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۵۰ میلیون تومان کالا برگ نیز از محل کمک‌های مردمی به مددجویان این اداره پرداخت شده است.

پس از اظهار نظر تک تک حاضرین در این جلسه با امضاء صورت جلسه قرار است اعضای شورای مشارکتهای مردمی بهزیستی شهرستان کاشان معین شوند.

فرماندار کاشان به عنوان رئیس، اداره بهزیستی کاشان دبیر، معتمدین، خیرین، ادارات اوقاف و امور خیریه، دانشگاه علوم پزشکی، اداره تبلیغات اسلامی، شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر کاشان اعضای شورای مشارکت‌های مردمی در این شهرستان هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز