خبرگزاری کار ایران

مراسم تودیع و معارفه فرمانده حوزه هفتم بسیج سپاه کاشان برگزارشد

asdasd
کد خبر : ۱۹۸۲۲۰

مراسم تودیع و معارفه فرماندهی حوزه هفتم حضرت امام موسی کاظم(ع) برزک با حضور فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه کاشان، نمایندگی ولی فقیه در سپاه کاشان، امام جمعه و مسوولین شهر برزک، فرماندهان حوزه ها و پایگاههای حوزه هفتم در شهر برزک برگزار شد.

مراسم تودیع و معارفه فرماندهی حوزه هفتم حضرت امام موسی کاظم(ع) برزک با حضور فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه کاشان، نمایندگی ولی فقیه در سپاه کاشان، امام جمعه و مسوولین شهر برزک، فرماندهان حوزه‌ها و پایگاههای حوزه هفتم در شهر برزک برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان، سرهنگ فرهنگ در این مراسم با تقدیر از زحمات سروان پاسدار سعید مرشدی، فرمانده سابق حوزه هفتم امام موسی کاظم برزک بر اهمیت کار در حوزه‌ها و پایگاههای بسیج تاکید کرد و افزود: نقش بسیجان در حوزه‌های مقاومت نقشی ارزنده و حیاتی است.

سرهنگ فرهنگ با اشاره به جنگ هشت ساله و تلاش و مقاومت بسیج در آن زمان گفت: امروز دشمنان اسلام با بهره گیری از تجارت جنگ ۸ ساله با شرایط پیچیده و خاص به جنگ با کشور‌های اسلامی پرداخته‌اند و ما باید بسیار هوشیارانه عمل کنیم و دنبال وحدت و یکپارچگی باشیم.

فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه کاشان با اشاره به هشدار ناتوی فرهنگی توسط رهبر معظم انقلاب افزود: از دو دهه شبیخون فرهنگی و تهاجم فرهنگی گذشتیم و اکنون وارد ناتوی فرهنگی شده اییم و دشمن در حال حاضر با بیش از ۳۰۰۰ شبکه ماهواره‌ای در حال لجن پراکنی بر روی اعتقاد جوانان کشور و تخلیه اعتقادی این قشر از جامعه است. دشمنان امروز اسلام را در مقابل اسلام قرار می‌دهند

سرهنگ باقر فرهنگ با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب که فرمودند: «الان در کشور دغدغه کار فرهنگی داریم و بسیج باید آن را رفع کند» با اشاره به رسالت بسیج گفت: دشمنان با ماهواره و بحثحجاب به دنبال تغییر ذائقه جوانان ما می‌باشند و ما باید اغنا‌گری و بصیرت دهی در بسیج را رونق دهیم. ایشان با اشاره به پشتوانه مردمی بسیج گفت: بسیج کارهای نشدنی را با موهبت پشت سر گذاشت و امروز هم به جهت حمایت و پشتوانه مردمی، بسیاری از کارهای روی زمین مانده را به بسیج می‌دهند و ورود به مباحثفرهنگی نیز جزء رسالت بسیج است.

وی در ادامه گفت: باید در هر نقطه بسیج را جا بیندازیم و نباید این نیروی مردمی را محدود به مکان خاص نماییم چرا که امروز شاهد دور ماندن برخی از روستا‌ها از برخی از مباحثفرهنگی هستیم.

ایشان تشکیل حلقه‌های صالحین در مساجد را نشانگر حضور بسیجیان در مساجد ذکر کرد و گفت: مجموعه بسیج شهر برزک از ظرفیت بالایی برخوردار است و باید به دنبال جذب حداکثری باشیم.

در پایان این مراسم سروان سید محسن طاهری بعنوان فرمانده جدید حوزه هفتم امام موسی کاظم(ع) برزک معرفی و از زحمات سروان مرشدی فرمانده اسبق حوزه هفتم تقدیر شد.

سروان طاهری پیش از فرماندهی حوزه هفتم، فرمانده حوزه چهارم امام سجاد راوند بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز