خبرگزاری کار ایران

با اعتباری بیش از ۶۰ میلیارد ریال؛

شش طرح عمرانی در نوش آباد به بهره برداری رسید

asdasd
کد خبر : ۱۹۸۶۳۸

در سومین روز از هفته دولت با حضور سرپرست فرمانداری شهرستان آران و بیدگل، شش طرح عمرانی با اعتبار ۶۰ میلیارد و ۴۰۰ میلیون در شهر نوش آباد به بهره برداری رسید.

در سومین روز از هفته دولت با حضور سرپرست فرمانداری شهرستان آران، شش طرح عمرانی با اعتبار ۶۰ میلیارد و ۴۰۰ میلیون در شهر نوش آباد به بهره برداری رسید

به گزارش خبرنگار ایلنا در آران و بیدگل، علی اصغر شقایقی، شهردار نوش آباد، در آیین بهره برداری همزمان از این شش طرح افزود: زیرسازی بلوار‌ها، آسفالت و ایجاد زیر تاسیسات زیربنایی شامل آب، برق، مخابرات و گاز در شهرک صنعتی انصار نوش آباد، اولین طرح بود که ۵۵ میلیارد ریال هزینه داشته است.

وی اظهار داشت: شهرک صنعتی انصار نوش آباد که از سال ۸۴ طراحی شده است، دو میلیون مترمربع مساحت دارد و امکان ایجاد ۲۸۰ واحد صنعتی با اشتغال زایی ۱۲ هزار کارگر را در منطقه فراهم می‌کند که هم اکنون ۵۰ واحد آن فعال است.

وی تاکید کرد: دارا بودن سند مالکیت زمین‌های تفکیک شده، نزدیکی به راه آهن سراسری و جاده ترانزیت شمال – جنوب کشور به اضافه نیروی انسانی متخصص و ماهر را مهم‌ترین مزیت سرمایه گذاری در شهرک صنعتی انصار نوش آباد است.

به گفته وی، بهره برداری از جاده نوش آباد به مناطق غربی شامل علی آباد، محمد آباد، سفید شهر و یزدل، ارتباط مرکز شهرستان آران و بیدگل به این مناطق را تسهیل می‌کند که برای طرح با مساحت ۲۵ هزار متر مربع دو میلیارد ریال هزینه صرف شده است.

به گفته وی، ساخت آب نمای میدان شهدا و بهسازی میدان بسیج نیز با اعتبار دو میلیارد ریال،. از دیگر طرح‌های شهرداری نوش آباد است که در مراسم هفته دولت در این شهر به بهره برداری رسیده است.

شقایقی گفت: روشنایی بلوارهای علامه ملا محمد زمان نوش آبادی و شهید شمس آبادی، و نصب پوستر شهدای نوش آباد در این دو بلوار، از جمله شش طرحی بود که با اعتبار ۹۰۰ میلیون ریال به بهره برداری رسید.

وی تصریح کرد: در چشم انداز توسعه شهری نوش آباد، ۳۴ طرح عمرانی طرح ریزی شده است که طی چهار سال
به بهره برداری خواهد رسید.

در آیین بهره برداری از شش طرح عمرانی نوش آباد، سرپرست فرمانداری آران و بیدگل به همراه جمعی از مدیران اجرایی، اعضای شورای اسلامی و شهروندان نوش آباد، شرکت داشتند

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز