خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری کاشان؛

آمار معتادین زن در کاشان رو به افزایش است

asdasd
کد خبر : ۱۹۸۶۸۵

با توجه به اینکه آمار متعادان زن در کاشان در حال افزایش است نیاز به مرکز کمپ زنان میان مدت داریم.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری کاشان، بالا بودن آمار معتادین زن در کاشان را تاسف آور خواند و گفت: با توجه به اینکه آمار متعادان زن در کاشان، در حال افزایش است نیاز به مرکز کمپ زنان میان مدت در کاشان داریم.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان، «هادی اکبری»، معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان کاشان، روز گذشته در مراسم بهره برداری از طرح‌های بهزیستی کاشان، ضمن تبریک هفته دولت و گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر به مشکلات معتادین شهرستان کاشان اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه شهرستان کاشان نیاز به گرم خانه موقت برای معتادین مرد دارد می‌توانیم در این زمینه از شهرداری این شهر کمک بگیریم.

وی بالا بودن آمار معتادان در شهرستان کاشان را به دلیل مهاجر پذیر بودن و قرار گرفتن شهرستان کاشان در کریدور شمال و جنوب کشور، نگران کننده خواند و گفت: متاسفانه با توجه به اینکه در حوزه زنان، آمار معتادین در شهرستان کاشان روبه افزایش است نیاز ضروری به کمپ میان مدت رنان داریم.

وی از وجود ۵۰ سازمان مردم نهاد در شهرستان کاشان خبرداد و گفت: با توجه به اینکه ۸ تا از این سازمان‌ها با هدایت و مدیریت خانم‌ها است و مدیریت اداره کمپ خانم‌ها سخت است از بهزیستی می‌خواهیم در راه اندازی کمپ زنان اقدام کند، ضمن اینکه فرمانداری کاشان نیز در این مورد آماده همکاری است.

اکبری به مشکلات مراکز آسیب‌های متادون در کاشان اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه در اصفهان ۲۰۰ مرکز متادون وجود دارد جای سوال است که چه کسانی جوابگوی آسیب‌ها در آن مراکز هستند، ضمن اینکه در شهرستان کاشان افزایش مراکز متادون را متوقف می‌کنیم.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری کاشان، همکاری همگان را برای اختصاص مکان و کمک‌های مالی مرکز مشاوره خانواده‌ای که مجوز آن توسط نیروی انتظامی کاشان گرفته شده است، خواستار شد و گفت: دلیل اینکه آسیب‌های اجتماعی در حوزه کودکان خیابانی در کاشان، معضلاتی ایجاد کرده است به خاطر عدم ناهماهنگی‌ها در حوزه اجرا و قانون اجراست و گویا نیست.

وی با تشکر و قدردانی از مدیریت و پرسنل اداره بهزیستی شهرستان کاشان در خصوص پیگیری و رسیدگی به مشکلات مددجویان تحت پوشش این اداره گفت: امیدوارم با مدیریت خوب و تخصصی که دکتر امین عسگری، رئیس اداره بهریستی شهرستان کاشان، د راین زمینه دارد بتوانیم همانند قبل مشکلات جامعه هدف بهزیستی را بیش از پیش مرتفع کنیم.

پیش از ظهر روز گذشته، همزمان با هفته دولت با حضور معاون پیشگیری اداره کل بهزیستی استان اصفهان، معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه کاشان، معاون مدیرکل و رئیس اداره بهزیستی شهرستان کاشان سه طرح آموزشی و اجتماعی با اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیون تومان در کاشان به بهره برداری رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز