خبرگزاری کار ایران

با حضور یک هزار شهروند کاشانی:

هفتاد و ششمین کوهگشت خانوادگی در روستای مرق برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۲۰۰۰۴۴

مدیر عامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان، از استقبال بی نظیر شهروندان کاشانی در هفتاد و ششمین کوهگشت خانوادگی در این شهرستان خبر داد.

مدیر عامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان، از استقبال بی‌نظیر شهروندان کاشانی در هفتاد و ششمین کوهگشت خانوادگی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان، مهدی نادعلی، ضمن اشاره به اینکه هفتاد و ششمین کوهگشت خانوادگی به مناسبت دهه کرامت برگزار شد، گفت: شهروندان کاشانی توانستند مسیر ۲ کیلومتری از ابتدای روستای مرق تا مقبره بابا افضل مرقی را با پای پیاده طی کنند.

وی اظهار داشت: شهروندان کاشانی در این کوهگشت خانوادگی علاوه بر پیاده روی همگانی از جاذبه‌های آن دیدن کردند.

به گفته وی، هفتاد و ششمین کوهگشت خانوادگی با حضور یک هزار نفر از خانواده‌های کاشانی در روستای بکر مرق برگزار شد.

مدیر عامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان، هدف از برگزاری این ویژه برنامه فرهنگی ورزشی را معرفی روستاهای بکر و آشنایی خانواده‌ها با جاذبه‌های گردشگری منطقه برشمرد.

نادعلی، فراهم کردن محیط‌های شاد، سالم، بانشاط، شورآفرین برای کودکان و جوانان، ترویج فرهنگ سلامت و داشتن روحیه‌ای آرام را از دیگر اهداف این کوهگشت عنوان کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز