خبرگزاری کار ایران

امام جمعه کاشان در همایش ائمه جماعات آران و بیدگل؛

مسجد در نگاه توحیدی، مرکز هدایت، تعلیم و تربیت و مجاهدت با نفس است

asdasd
کد خبر : ۲۰۰۷۷۱

اگر مسلمانان این هنر را داشته باشندکه ازهمه ظرفیت‌های مساجداستفاده کنند، دیگرجایی برای سلطه استکبارباقی نخواهد ماند.

امام جمعه کاشان گفت: اگر مسلمانان این هنر را داشته باشندکه از همه ظرفیت‌های مساجد استفاده کنند، دیگر جایی برای سلطه استکبار باقی نخواهد ماند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در آران و بیدگل، نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان کاشان در همایش ائمه جماعات، هیات امناء مساجد و فرماندهان پایگاه­‌های مقاومت بسیج آران و بیدگل ظرفیت‌های مسجد را بسیار بالا دانست و افزود: اگر مسلمانان این هنر را داشته باشند که ازهمه ظرفیت‌های مساجد استفاده کنند، دیگر جایی برای سلطه استکبار باقی نخواهد ماند.

نماینده ولی‌فقیه در کاشان از ضرورت گسترش اتحاد میان مسلمانان سخن به میان آورد و گفت: صهیونیست‌ها با وجود جمعیت کمی که دارند اما میان‌شان اتحاد برقرار است و با در اختیار داشتن دستگاه‌های رسانه‌ای و تبلیغاتی مهم دنیا، از آن‌ها در جهت مقاصد شومشان بهره می‌برند.

آیت الله نمازی، به جنگ غزه و حمایت کشورهای عربی از آن اشاره و عنوان کرد: مشاهده کردیم که مسلمانان در غزه، با حمایت کشورهای مسلمان عربی به خاک و خون کشیده شده وسرمایه‌های مسلمانان این‌گونه بلای جان مسلمانان دردیگرکشورهامی‌شود.

امام جمعه کاشان به نقش مساجد و بسیجیان در ایجاد وحدت میان مسلمانان اشاره کرد و خطاب به حاضرین گفت: باید میان هیئت امنا و ائمه جماعات مساجد همدلی و وحدت برقرارباشد تاجوانان ر ا بیش از پیش با پروردگار خویش آشنا کنند.

آیت الله نمازی خاطرنشان کرد: روحانیون مساجد باید خود اهلت زکیه نفس بوده و کلام شان نافذ باشد تا بتوانند مردم را تزکیه کرده و یادخداوند را در دل‌های آنهاز نده نگهدارند و گرفتاری امروز بشر را عدم آشنایی با خداوند دانست و راه بازگشت به عزت الهی را بندگی خدا قلمداد کرد.

وی از هیئت امنا و روحانیون مساجد خواست تا با برنامه‌ریزی و تدبیر، فضای مساجد را برای حضور جوانان که بیش از دیگران در معرض خطر دشمن هستند، مهیا کنند.

در ابتدای این مراسم جناب سرهنگ فرمانیان، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آران و بیدگل ضمن عرض خیر مقدم­گویی به حاضرین با توجه به نقش و اهمیت و جایگاه بسیج و مسجد در جامعه اسلامی خواستار تعامل و هماهنگی هر چه بهتر و بیشتر آنان شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز