خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه‌ساز کاشان؛

نیکوکاران کاشانی، ۱۰ هزار مترمربع زمین به خیرین مدرسه ساز اهدا کردند

asdasd
کد خبر : ۲۰۱۴۶۰

مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز کاشان از اهدا ۱۰ هزار متر مربع زمین، توسط دو نفر از نیکوکاران کاشانی به منظور ساخت مجتمع‌های آموزشی و فرهنگی در این شهرستان خبر داد.

«محمد کتابچی» در گفتگو با خبرنگار ایلنا در کاشان با اعلام این خبر گفت: ساخت مدرسه و توسعه فضاهای آموزشی، متناسب با شرایط روز، باید به عنوان یک ضرورت در جامعه فراگیر شود و هرکس به میزان توان خود، در این مسیر مشارکت داشته باشد.

وی اظهار داشت: «احمد فتاحی» از جمله نیکوکارانی است که با عضویت در مجمع خیرین مدرسه ساز کاشان زمینی به مساحت چهار هزار متر مربع در منطقه بلوار ساحلی به منظور ساخت مدرسه به این منظور اختصاص داد.

به گفته وی، در تفاهم نامه دیگری که با «عباس نجفی‌زاده» از جمله نیکوکاران کاشان امضا شد، یک قطعه زمین دیگر به مساحت شش هزار متر مربع جهت ساخت مدرسه به این امر مقدس تخصیص داده شد.

وی تصریح کرد: براساس تعالیم آسمانی، زیبا‌ترین زندگی آن است که آدم به عشق پیشرفت و آرامش دیگران زندگی کند که خوشحالی بچه‌ها از داشتن مدرسه‌ای خوب و فضایی مناسب برای درس خواندن، که فراهم کردن آرامش نسل آینده ساز کشور است، موجب آرامش وآسایش نیکوکاران می‌شود.

مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز کاشان افزود: ۳۰ طرح فرهنگی و آموزشی در دست اقدام این مجمع، نیازمند اعتبارات سهم دولت است که بین پنج تا ۲۰ درصد اعتبار تکمیل را شامل می‌شود.

کتابچی تاکید کرد: اعتماد مجموعه آموزش و پرورش و شهروندان طی سالهای گذشته، تصویری روشن از افق نظام تعلیم و تربیت در این شهرستان کاشان ایجاد کرده است ولی این مسیر باید با فرهنگ سازی، استمرار پیدا کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز