خبرگزاری کار ایران

با اکثریت آراء؛

علی رسول زاده رئیس شورای اسلامی شهر کاشان شد

asdasd
کد خبر : ۲۰۱۵۵۹

«علی رسول زاده» در انتخابات هیئت رئیسه شورای اسلامی شهرکاشان که صبح امروز، سیزدهم شهریور در محل فرمانداری ویژه شهرستان کاشان برگزارشد با اکثریت آراء به عنوان رئیس انتخاب شد.

معاون استاندار و فرماندار کاشان گفت: «علی رسول‌زاده» در انتخابات هیئت رئیسه شورای اسلامی شهرکاشان که صبح امروز، سیزدهم شهریور در محل فرمانداری ویژه شهرستان کاشان برگزارشد، با اکثریت آراء رئیس این شورا شد.

«ابوالفضل صدرائیه» معاون استاندار و فرماندار شهرستان کاشان در گفتگو با خبرنگار ایلنا در کاشان با اعلام این خبر گفت: با توجه به اینکه برگزاری انتخابات هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر کاشان مصادف با فوت مادر علی هاشمی طاهری، یکی از اعضای این شورا شد و بعضی از اعضا این شورا در مراسم تشییع جنازه و ختم مادر ایشان شرکت کرده بودند، این انتخابات سرموعد مقرر انجام نشد. لذا با توجه به صراحت قانون، اگر مباحثانتحاب هیئت رئیسه در خود شورا تا تاریخ دوازدهم شهریورماه به جمع بندی نرسد فرماندار مسئول برگزاری انتخابات هیئت رئیسه در خود فرمانداری است.

وی با بیان اینکه برگزاری انتخابات هیئت رئیسه شورای شهر کاشان به همین دلیل هم براساس مفاد قانون شورا‌ها فرمانداری کاشان تا پایان ساعت اداری برگزاری این انتخابات را در فرمانداری به کلیه اعضا ارسال کرد و جلسه انتخابات هیئت رئیسه این شورا در ساعت ۸ صبح امروز، سیزدهم شهریور ماه با حضور کلیه اعضا در فرمانداری کاشان برگزارشد.

وی ضمن تشکر و قدردانی از حضور کلیه اعضای شورای اسلامی شهر کاشان و کاندیداهایی که برای هیئت رئیسه در فرمانداری کاشان شرکت کردند, گفت: با توجه اینکه آقایان علی رسول‌زاده و سید مهدی ناظم رضوی، کاندید رئیس شورا شده بودند، پس از رای گیری آقایان علی رسول‌زاده با اکثریت آراء به مدت یک سال به عنوان رئیس شورای اسلامی شهر کاشان، حسین حیدریان؛ نایب رئیس، جوادحاج غدیری؛ خرانه دار، مصطفی کردمیل؛ منشی اول و علیرضاعرب بیگی؛ منشی دوم شورای اسلامی شهر کاشان برگزیده شدند.

فرماندار کاشان ضمن تشکر و قدردانی از خدمات یک ساله «سید مهدی ناظم رضوی» در سمت ریاست شورای شهر کاشان گفت: قطعا با توجه به تجربیاتی که ایشان در حوزه شهری دارند از تجربیات ایشان استفاده خواهد شد.

پیش از این سید مهدی ناظم رضوی، شهردار اسبق کاشان، ریاست شورای اسلامی شهر کاشان و علی رسول‌زاده، نایب رییس شورا، بودند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز