خبرگزاری کار ایران

کارشناس مذهبی:

امام زمان(عج) ادامه دهنده راه ابا عبدالله الحسین(ع) است

asdasd
کد خبر : ۲۰۲۷۷۲

حجت الاسلام سید مهدی حبیبیان در مراسم افتتاحیه نمایشگاه و شهربازی " بابای مهربون " در پارک آیت الله مدنی اظهار داشت: امام زمان(عج) امامی است که نهضت اباعبدالله الحسین(ع) را به ثمر می‌رساند.

حجت الاسلام سید مهدی حبیبیان در مراسم افتتاحیه نمایشگاه و شهربازی «بابای مهربون» در پارک آیت الله مدنی اظهار داشت: امام زمان(عج) امامی است که نهضت اباعبدالله الحسین(ع) را به ثمر می‌رساند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان، حبیبیان ضمن اشاره به اینکه همه ما بر این باوریم که اباعبدالله الحسین(ع) «مصباح الهدی و سفینه النجاه» چراغ هدایت و کشتى نجات است افزود: اباعبدالله الحسین(ع) هنوز مصباح الهدی است و نوری که خاموش نشده و هنوز نورافشانی می‌کند و بایستی بتوان نور اباعبدالله الحسین(ع) را با انگشت اشاره به همگان نشان داد.

به گفته وی، امروز همه دنیا می‌دانند بحثوجود و ظهور منجی عالم بشریت اعتقاد جهانی و استاندارد جهانی است.

این کار‌شناس مذهبی اذعان داشت: مسیحیان، یهودیان، تشییع، تسنن، مسلمانان وتمام ادیان غیر الهی به یک منجی عالم بشریت قائلند.

حجت الاسلام حبیبیان گفت: همه جهان می‌دانند روزی منجی بشریت خواهد آمد و دنیا را سامان خواهد داد.

وی افزود: همه ما می‌دانیم ولی الله الاعظم حضرت مهدی(عج) نور سید الشهدا و ادامه دهنده راه امام حسین(ع) است و انتقام جدش را می‌گیرد.

مسؤول کمیسیون فرهنگی شورای شهر کاشان نیز در ادامه، از ایران به عنوان «ام القرا» در بین تمام کشورهای دنیا نام برد.

علی هاشمی طاهری گفت: سازمان رفاهی تفریحی شهرداری یک نقطه‌ای از ایران است که با برنامه‌های فرهنگی، مذهبی امام زمان(عج) توانسته بر تربیت و آموزش شهروندی تاثیر گذار باشد.

وی، جذابیت در برگزاری برنامه‌های فرهنگی و مذهبی را ضروری دانست و افزود: جذابیت در اینگونه برنامه‌ها باعثجذب جوانان و نوجوانان می‌شود.

به گفته وی، حضور و شرکت خانواده‌ها در این برنامه‌های فرهنگی می‌تواند تاثیر بسیاری بر فرزندانشان داشته باشد.

همچنین مدیر عامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان، از نمایشگاه و شهربازی «بابای مهربون» به عنوان نخستین نمایشگاه کشوری در این شهرستان نام برد.

مهدی نادعلی، ضمن اشاره به اینکه کاشان شهری مذهبی و دینی است اظهار داشت: امید است با برپایی چنین نمایشگاه‌هایی بتواند پایلوتی برای دیگر شهر‌ها شود.

وی، دعانویسی، پازل، دومینو، دارت، توپ، مداحی، قرآنی، عکاسی، تفنگ لیزری، استخر توپ، مارپله، نقاشی، مشاوره، اسم نویسی، توابین و محصولات فرهنگی را از غرفه‌های این نمایشگاه برشمرد.

به گفته وی، این نمایشگاه به همت سازمان رفاهی تفریحی شهرداری و حوزه مدیریت فرهنگی اجتماعی این سازمان و کانون فرهنگی صاحب الامر(عج) به مدت دو ماه در پارک آیت الله مدنی برای علاقمندان دائر است.

نمایشگاه و شهربازی بابای مهربون همزمان با ولادت پر فروغ ثامن الحجج(ع) با حضور شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر، مدیر عامل سازمان رفاهی تفریحی و مسوولین کاشان افتتاح شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز