خبرگزاری کار ایران

رئیس پردیس دانشگاهی دانشگاه کاشان؛

موفقیت دانشجوی پردیس دانشگاه کاشان در دوره دکتری نانوالکترونیک

asdasd
کد خبر : ۲۰۲۷۷۸

اولین دانشجوی پردیس دانشگاه در مقطع کارشناسی ارشد نانوفیزیک موفق به کسب رتبه برتر و قبولی در مقطع دکترای نانوالکترونیک دانشگاه تربیت مدرس شد.

رئیس پردیس دانشگاهی دانشگاه کاشان گفت: اولین دانشجوی پردیس دانشگاه در مقطع کار‌شناسی ارشد نانوفیزیک موفق به کسب رتبه بر‌تر و قبولی در مقطع دکترای نانوالکترونیک دانشگاه تربیت مدرس شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان، دکتر داریوش دیدبان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: محمد مهدی شانئی این دانشجوی موفق، پایان نامه خود را با عنوان «طراحی و سنتز نانوذرات فسفرسنت برای بهره گیری در مطالعات تشخیصی و درمانی فتوداینامیک» تحت راهنمایی دکتر مصطفی زاهدی فر به انجام رسانده و در حال طی مراحل دفاع از پایان نامه خود است.

وی خاطر نشان کرد: این دانشجو دوره کار‌شناسی را در رشته مهندسی برق - الکترونیک دانشگاه اصفهان و دوره کار‌شناسی ارشد را در پژوهشکده علوم و فناوری نانو دانشگاه کاشان طی نموده و مقالات متعددی را تحت نظر اساتید راهنما در مجلات معتبر علمی به چاپ رسانده است.

رئیس پردیس دانشگاهی دانشگاه کاشان با اشاره به اینکه از آنجا که تعداد پذیرش در مقطع دکتری نانوالکترونیک در کشور فقط حدود ۱۰ نفر بوده و محدود به دانشگاههای تهران، صنعتی شریف، تربیت مدرس و کاشان می‌باشد افزود: دستیابی به این موفقیت نیازمند نمره بالایی در آزمون کتبی رقابتی و همچنین امتیازدهی سوابق آموزشی و پژوهشی می‌باشد.

دکتر دیدبان، ضمن آرزوی موفقیت‌های بیشتر برای ایشان ابراز امیدواری کرد: در آینده نزدیک نیز شاهد درخشش و کسب موفقیت‌های بیشتر دانش آموختگان پردیس دانشگاهی در عرصه‌های مختلف علمی، پژوهشی، صنعتی و اجرایی باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز