خبرگزاری کار ایران

مدیر مجموعه باستانی شهر زیرزمینی نوش‌آباد:

شهر زیرزمینی نوش‌آباد به سیستم نظارت تصویری و اینترنت پرسرعت مجهز شد

asdasd
کد خبر : ۲۰۲۸۲۹

مدیر مجموعه باستانی شهر زیرزمینی نوش‌آباد از تجهیز این مکان تاریخی به سیستم نظارت تصویری با نصب ۱۰ دوربین مداربسته و کسب تصاویر آنلاین از مسیرهای گردشگری ورودی‌های آن خبر داد.

مدیر مجموعه باستانی شهر زیرزمینی نوش‌آباد از تجهیز این مکان تاریخی به سیستم نظارت تصویری با نصب ۱۰ دوربین مداربسته و کسب تصاویر آنلاین از مسیرهای گردشگری ورودی‌های آن خبر داد و گفت گردشگرانی که از این مجموعه تاریخی دیدن کنند، از خدمات اینترنت پرسرعت نیز به‌صورت رایگان بهره‌مند می‌شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در آران و بیدگل، عباس شافعی» در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: با توجه به فراگیر شدن سرویس‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات و همچنین استفاده گردشگران از فضاهای مجازی، سیستم ارائه خدمات اینترنت از نیمه دوم شهریور در شهر زیرزمینی نوش‌آباد فعال‌شده است.

وی اظهار داشت: فناوری‌های مدرن و اینترنت سناریوی سفرسنتی و فیزیکی را تغییر داده است و حضور در فضای مجازی یک راهکار برای توسعه صنعت گردشگری ایران و معرفی شهر زیرزمینی نوش‌آباد است.

به گفته وی، دیدارکنندگان از مجموعه باستانی شهر زیرزمینی نوش‌آباد در ابتدای ورود، با درخواست فعال‌سازی سیستم اینترنت، کد رمز اختصاصی دریافت کرده و در مسیر بازدید از خدمات این سرویس استفاده می‌کنند.

وی تصریح کرد: اجرای این سیستم یک راهکار استفاده از فناوری اطلاعات برای گسترش گردشگری به‌ویژه برای گردشگران خارجی است تا امکان ارتباط زنده الکترونیکی با سایر شهروندان برقرار کنند و واقعیت‌های ایران اسلامی را گزارش کنند.

شافعی با تا کید بر تاثیرات فرهنگی حضور گردشگران خارجی در انتقال فرهنگ ایرانی اسلامی به مردم جهان افزود: درحالی‌که قدرت های جهانی با مدد از رسانه های پر تعداد و با استفاده از فناوری‌های مدرن، در جهت ارائه تصویری نادرست از ایران اسلامی تلاش می‌کند، استفاده از تکنولوژی های جدید برای معرفی واقعیت‌های موجود در ایران یک ضرورت است و موجب گسترش حضور گردشگران خارجی در ایران می شود.

وی افزود: به‌منظور افزایش ضریب امنیت حفاظتی و امکان دید محیطی در مسیرهای شهر زیرزمینی سیستم نظارت تصویری استاندارد نیز باکیفیت مطلوب در محل نصب و راه‌اندازی شده است

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز