خبرگزاری کار ایران

از بین ۸۵ شهر:

ارسال ۴۰۰ متن به دهمین جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان

asdasd
کد خبر : ۲۰۳۹۳۱

رئیس شورای سیاستگذاری دهمین جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان، از ارسال ۴۰۰ متن از ۸۵ شهر به این جشنواره خبر داد

رئیس شورای سیاستگذاری دهمین جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان، از ارسال ۴۰۰ متن از ۸۵ شهر به این جشنواره خبر داد.
سید محمد ناظم رضوی در گفتگو با خبرنگار ایلنا در کاشان با اعلام این خبر اظهار داشت: دهمین جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان با ارسال ۴۰۰ اثر از هنرمندان سراسر کشور فعالیت بی سابقه ای را رقم زد.

وی، ضمن اشاره به استقبال بسیار خوب هنرمندان که به فال نیک گرفته شده است افزود: موضوعات ارائه شده در این جشنواره توانسته است تعداد آثار را سبت به سال گذشته بی بدیل کند.

به گفته وی، سیاست گذاری جشنواره امسال، بیشتر پرداختن به موضوعاتی که غدغه هنرمندان و معضلات خانواده ها در جامعه است اشاره می شود.

شهردار کاشان، ژانرها را در موضوعات مختلفی چون دفاع مقدس، نمایش های ینی – مذهبی، اجتماعی و طنز برشمرد و گفت: ۳۰ درصد از آثار ارسالی نرمندان مربوط به دفاع مقدس است.

ناظم رضوی، حقوق شهروندی و عفاف و حجاب را از دیگر موضوعات مورد استقبال نرمندان سراسر کشور عنوان کرد و افزود: تعداد آثار ارسالی و موضوعات شنواره مهمترین شاخصه های دهمین جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان است.

وی در ادامه اذعان داشت: از ۴۰۰ متن ارسال شده ۷۳ متن در اولویت قرار رفته است که پس از بازبینی ۱۵ الی ۲۰ نمایش جهت اجرا در جشنواره انتخاب واهد شد.

به گفته وی، بنا بر سیاستگذاری های جشنواره در اجرای نمایش ها از۱۰ روز شنواره ۵ روز اختصاص به نمایش های خیابانی خواهد داشت.

این مسوول، اطلاع رسانی صحیح به شهروندان، آشنایی بیشترخانواده ها به شنواره، ارائه و اجرای نمایش ها با موضوعات آسیب های اجتماعی و مردمی ر شدن دهمین جشنواره سراسری تئاتر مهر را از جمله عوامل موثر در اجرای مایش های خیابانی عنوان کرد.

ناظم رضوی، یکی از مزیت های این جشنواره را به عنوان سراسری بودن آن تعدد آثار ارسالی هنرمندان از شهرهای شمال تا جنوب و شرق تا غرب دانست ه نمودی بسیار خوبی پیدا کرده است.

به گفته وی، بخش نمایش های ویژه نیز در تالار فرهنگ و کانون جوانه ها به ی صحنه خواهد رفت.

وی، برگزاری کارگاه های آموزشی و نقد و بررسی آثار ارسالی توسط کارشناسان ا از جمله برنامه های جانبی دهمین جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان ذکر رد.

گفتنی است: دهمین جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان ۱۴ تا ۲۴ مهرماه در رهنگسرای مهر سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان برگزار می شود

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز