خبرگزاری کار ایران

معاون سرمایه‌گذاری و طرح‌های اداره کل میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان؛

منطقه جوشقان قالی، امکان و قابلیت جذب گردشگر در تمامی فصول را دارد

asdasd
کد خبر : ۲۰۴۵۸۴

با توجه به پتانسیل‌های بالای موجود در محدوده جغرافیایی، منطقه جوشقان قالی امکان و قابلیت جذب گردشگر در تمامی فصول را داشته و می‌بایست امکان سنجی لازم به منظور احداثمراکز تفریحی و اقامتی در منطقه با مشارکت بخش خصوصی از سوی مقامات استان صورت پذیرد.

معاون سرمایه گذاری و طرح‌های اداره کل میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان به منظور بررسی وضعیت منطقه گردشگری شهرجوشقان قالی و رسیدگی به مشکلات این منطقه همراه با دبیرستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان کاشان از این منطقه نمونه گردشگری بازدیدکرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان «مهران سرمدیان» در این بازدید بر حمایت از مناطق گردشگری شهرستان کاشان تاکید و ابراز امیدواری کرد؛ با همکاری سایر دستگاه‌های ذیربط شاهد شکوفایی و فراهم شدن زیرساخت‌های مناطق گردشگری شهرستان باشیم.

«امینی»، معاون سرمایه گذاری و طرح‌های اداره کل میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان، نیز در بازدید از منطقه نمونه گردشگری جوشقان قالی واقع در شهرستان کاشان اظهار داشت: با توجه به پتانسیل‌های بالای موجود در محدوده جغرافیایی، منطقه جوشقان قالی امکان و قابلیت جذب گردشگر در تمامی فصول را داشته و می‌بایست امکان سنجی لازم به منظور احداثمراکز تفریحی و اقامتی در منطقه با مشارکت بخش خصوصی از سوی مقامات استان صورت پذیرد.

«امینی» تاکید و اظهار امیدواری کرد با همکاری همه دستگاه‌ها، زیرساخت‌های گردشگری منطقه جوشقان قالی شکوفا و قابلیتهای آن توسعه یابد.

یادآور می‌شود: بوستان جنگلی و چشمه آب کی آب در داخل شهر جوشقان قالی قرار دارد که همه هفته پذیرای خیل زیادی از گردشگران است. کمی بالا‌تر از قنات کیاب چمنزاری است وسیع که از چشمه‌ساران کوه‌های اطرافش سیراب می‌شود و آن‌ را «اشکالیون» می‌نامند.

بوستان زیبای منطقه کی آب با جاذبه گردشگری طبیعی در فاصله ۷۵ کیلومتری کاشان در مسیر جاده کاشان به میمه واقع شده است است. چشمه آب زیبای سلطان بایزید با درختان کهنسال فضای سرسبز بوستان کی آب را به محیطی فرح بخش و با طراوت تبدیل کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز