خبرگزاری کار ایران

شهردار منطقه یک کاشان خبر داد:

بهسازی و توسعه بیش از۵۰ هزارمترمربع از فضای سبز منطقه یک کاشان

asdasd
کد خبر : ۲۰۵۲۱۴

شهردار منطقه از بهسازی و توسعه بیش از ۵۰ هزار مترمربع فضای سبز و بیش از ۲۵۰۰مترمربع چمنکاری در سطح شهرداری منطقه یک در ۵ماه گذشته توسط واحد فضای سبز منطقه خبر داد.

شهردار منطقه از بهسازی و توسعه بیش از ۵۰ هزار متر مربع فضای سبز و بیش از ۲۵۰۰مترمربع چمن کاری در سطح شهرداری منطقه یک در ۵ماه گذشته توسط واحد فضای سبز منطقه خبر داد.

مهندس محمد علی پیراسته در گفتگو با خبرنگار ایلنا در کاشان با اعلام این خبر کمبود آب و مصرف بالای آن به ویژه در فصل تابستان را به عنوان ۲چالش بزرگ در توسعه و نگهداری فضای سبز منطقه اشاره کرد و افزود: بمنظور صرفه جویی درمصرف آب و آبیاری در این مدت بیش از ۹کیلومتر سیستم آبیاری بارانی و قطره‌ای اجراءشده است.

وی ایجاد فضای سبز در نقاط مختلف شهر را از اهمیت بالایی دانست و گفت: بابرنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تلاش می‌‌شود تا محیط طبیعی و فضای سبز به صورت متوازن در سطح منطقه توزیع پیدا کند تا شهروندان بتوانند به راحتی از فضای سبز در دسترس استفاده کنند.

وی پارک شهیدکریمی، پارک ملت، فاز۴پارک لاله و بلوار شهدا را از جمله این فضا‌ها نام برد و اعلام کرد: اعتبار پیش بینی شده ۲۰میلیارد ریال و از محل اعتبارات شهرداری تامین شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز