خبرگزاری کار ایران

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آران و بیدگل در گفتگو با ایلنا؛

داعش دست پرورده آمریکا است

asdasd
کد خبر : ۲۰۶۲۹۴

آمریکایی که دم از مبارزه با تروریست می‌زند و می‌خواهد داعش را سرکوب کند، دروغ می‌گوید چون داعش دست پرورده او است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان آران و بیدگل گفت: امریکایی که دم ازمبارزه با تروریست می‌زند و می‌خواهد داعش را سرکوب کند دروغ می‌گوید چون داعش دست پرورده او است.

«سرهنگ مرتضی فرمانیان» درگفتگو با خبرنگار ایلنا در آران و بیدگل، امریکا، انگلیس و عربستان را حافظ امنیت اسرائیل دانست و گفت: امنیت اسرائیل یعنی امنیت و منافع آمریکا، لذا بیداری اسلامی نشات گرفته از کشورمان که در سراسر جهان گسترش پیدا کرده باعثشده تا نقشه‌های شوم این دشمنان برملا شود.

فرمانیان با بیان اینکه منافع کشورهای استکبار، انگلیس و عربستان به خاطر دفاع از رژیم صهونیستی در خطر است گفت: ابوبکر بغدادی در سال ۲۰۰۱ که امریکای‌ها او را در بغداد زندانی کرده بودند با آموزش افکار آن‌ها را علیه کشور ایران تحریک کردند.

وی اهداف گروه تروریستی داعش را محکوم به شکست دانست و گفت: امریکایی که دم از مبارزه با تروریست می‌زند و می‌خواهد داعش را سرکوب کند دروغ می‌گوید چون داعش دست پرورده او است.

وی بسیج و سپاه را دستاورد مهم انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی(ره) دانست و گفت: نیروهای مردمی که از درون مردم برخواسته بودند تشکیل دهنده نهاد سپاه و بسیج بودند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آران و بیدگل هدایت رهبری و در صحنه بودن مردم را یکی از نقاط قوت دفاع مقدس دانست و گفت: اگر همدلی و کمک مردم نبود شاید رزمندگان و بسیجیان و قوای مسلح کشورمان در دفاع مقدس پیروز نمی‌شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز