خبرگزاری کار ایران

مدیر آبفای کشور در گفتگو با ایلنا؛

مجتمع آبرسانی جوشقان استرک امسال تکمیل می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۰۸۰۹۷

مدیر آبفای کشور از تکمیل مجتمع آبرسانی جوشقان استرک به عنوان یکی از مجتمع های آبرسانی اولویت‌دار کشورتا پایان سال جاری خبر داد.

مدیر آبفای کشور از تکمیل مجتمع آبرسانی جوشقان استرک به عنوان یکی از مجتمع های آبرسانی اولویت دار کشورتا پایان سال جاری خبرداد.

«حمید رضا جانباز»، مدیر آبفای کشور، صبح امروز در حاشیه بازدید از پروژه های آبرسانی شهرستان کاشان در گفتگو با خبرنگار ایلنا در کاشان با اعلام این خبر گفت: وزارت نیرو تصمیم دارد تعدادی از مجتمع های اولویت دار روستایی در سراسر کشور از جمله مجتمع آبرسانی جوشقان استرک در منطقه کاشان را با استفاده ازمنابع مالی محل اعتبارات متمرکز تملک دارایی و سرمایه ای و تبصره ۱۱ قانون بودجه تا پایان سال جاری تکمیل و به بهره برداری برساند.

مدیر آبفای کشوردر پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا در کاشان درخصوص زمان تکمیل مجتمع های آبرسانی روستاهای خنب، دره، جزه و مشهداردهال گفت: تکمیل این پروژ ها منوط به تامین اعتبار است.

بزودی اعتبار تکمیل سامانه آبرسانی زاینده رود به کاشان تامین می‌شود

وی تسریع در تکمیل مجتمع آبرسانی مسکن مهر کاشان با استفاده از پساب تصفیه شده کاشان به عنوان بخشی از اعتبارات مورد نیاز در این پروژه عنوان کرد و گفت: برای تکمیل سامانه آبرسانی زاینده رود به کاشان که از پروژه های بلند مدت منطقه می باشد با پمپاز این سامانه بزودی اعتبارات مورد نیاز تامین می‌شود.

برای تسریع در اجرای فاز دوم فاضلاب کاشان باید از سرمایه گذار بخش خصوصی استفاده شود

وی با بیان اینکه فاز دوم پروژه فاضلاب شهری کاشان در ایجاد شبکه خطوط انتقال و تعدادی از تصفیه خانه ها در دستور کار قرار دارد گفت: اگر خواسته باشیم به فاز دوم پروژه فاضلاب کاشان سرعت دهیم بایستی از سرمایه گذاری بخش خصوصی استفاده کنیم.

مدیر آبفای کشور هدف از سفر به شهرستان کاشان را به منظور آگاه شدن از میزان پیشرفت پروژه های آبرسانی و فاضلاب کاشان عنوان کرد و گفت: برگزاری جلسات با همکاران و برنامه ریزی جهت خدمات رسانی بهتربه مردم شهرستان کاشان از دیگر برنامه های این سفر است.

وی تصریح کرد: بازدید از شهرستان نطنز در ارتباط با مشکل تامین آب شرب مجموعه شهری و روستایی آنجا از دیگر برنامه کاری اینجانب و همکارانم در وزارت نیرو است.

وزارت نیرو پانزدهم آبان ماه برنامه ریزی تامین آب کشور را انجام می‌دهد

جانباز از برنامه ریزی وزارت نیرو برای تامین آب سال آینده کشور در پانزدهم آبان ماه با برآوردی که سازمان هواشناسی کشور خواهد داشت خبرداد و گفت: مجددا کمیته های بحران تشکیل خواهد شد که ببینیم وضعیت تامین آب شرب کشور به چه صورت خواهد بود.

وی تصریح کرد: مانند سال گذشته با برنامه ریزی منسجم سعی می کنیم که مردم با کمترین مشکل کم آبی مواجه شوند.

شایان ذکراست مدیر عامل آبفای کشوردر سفر یک روزه خود به شهرستانهای کاشان، نطنز و بادرود، صبح امروز، پنج شنبه، سوم مهر در جلسه ای که به منظور بررسی مشکلات طرح‌های آبرسانی شهرستان کاشان با حضور قانع معاون آبفای کشور، منصوری، نماینده مردم شهرستانهای کاشان و آران و بیدگل، در مجلس شورای اسلامی، صدرائیه معاون استاندار و فرماندار کاشان، فخری معاون عمرانی فرمانداری، قرائتی مدیر آب و فاضلاب روستایی استان اصفهان، اسدی مدیر آبفای کاشان و معاونین این شرکت در باغ تاریخی فین کاشان برگزارشده بود شرکت کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز