خبرگزاری کار ایران

با موضوع حقوق شهروندی:

" جدایی شیرین از فرهاد " در کاشان به نمایش گذاشته می‌شود

کد خبر : ۲۱۲۳۵۴

چهارمین روز از دهمین جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان با استقبال بسیار خوب شهروندان کاشانی از نمایش " جدایی شیرین از فرهاد " برگزار می‌شود.

چهارمین روز از دهمین جشنواره سراسری تئا‌تر مهر کاشان با استقبال بسیار خوب شهروندان کاشانی از نمایش «جدایی شیرین از فرهاد» برگزارمی شود.

کارگران و نویسنده نمایش «جدایی شیرین از فرهاد» در گفتگو با خبرنگار ایلنا در کاشان گفت: این نمایش با بازی زینب قمری و احسان فلاحیان، دستیار حامد ادیب‌پور و منشی صحنه عاطفه وفایی اجرا می‌شود.

احسان فلاحیان، حقوق شهروندی و حقوق زن و مرد، پیشگیری از طلاق و تحکیم بنیان خانواده را از موضوعات مهم جامعه دانست و افزود: به نمایش گذاشتن و فرهنگ سازی صحیح می‌تواند تاثیرات مثبتی را در بنیان خانواده‌ها و حذف طلاق بگذارد.

وی افزود: این نمایش داستان زن و شوهری به نام شیرین و فرهاد است که با نزاع و درگیری در خیابان مردم را در دور خود جمع کرده و مشکلات زندگی خود را در بین مردم عنوان می‌کنند.

نویسنده و کارگردان نمایش «جدایی شیرین از فرهاد» آغاز فعالیت تئا‌تر را در سال ۱۳۷۷ و فعالیت در رادیو و تلویزیون را در سال ۱۳۸۱ شروع کرده است.

احسان فلاحیان، فوق لیسانس کارگردانی و تئا‌تر از دانشگاه تهران و شرکت در جشنواره‌های استانی، منطقه‌ای، فجر، فستیوال خارجی و جشنواره بین المللی از سوابق فعالیت آن است.

نمایش «درد زندگی» از نمایش‌های خیابانی احسان فلاحیان است که در نهمین جشنواره سراسری تئا‌تر مهر کاشان نیز حضور داشته است.

نمایش‌های «درد پنهان»، «درد فراموشی»، درد عشق «، درد بی‌درمون»، «رد موندن و رفتن» از جمله نمایش‌های این نویسنده و کارگردان است که در جشنواره‌های بین المللی اجرا شده است.

حرف آخر احسان فلاحیان، سرپرست گروه نمایش رد پا پاسارگاد، کسانی که مرا درک می‌کنند یک روز مرا ترک می‌کنند یا بهتر بگویم کسانی که مرا ترک می‌کنند یک روز مرا درک می‌کنند و در واقع‌‌ همان رد پاهای ما در کوچه‌های دلتنگی بجای می‌ماند.

دهمین جشنواره سراسری تئا‌تر مهر کاشان در بخش‌های خیابانی، صحنه‌ای، ویژه و برگزاری کلاس‌های آموزشی تا ۲۴ مهر ماه در کاشان برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز