خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بهزستی استان اصفهان:

کسب رتبه نخست بهزیستی کاشان در اصفهان

asdasd
کد خبر : ۲۱۳۲۳۶

اداره بهزیستی شهرستان کاشان طی دوسال و نیم گذشته توانسته با مدیریت دکتر عسگری و همکارانش درتمام شاخص ها مقام اول را دراستان اصفهان کسب کند.

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان گفت: اداره بهزیستی شهرستان کاشان طی دوسال و نیم گذشته توانسته با مدیریت دکتر عسگری و همکارانش در تمام شاخص‌ها مقام اول را در استان اصفهان کسب کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان «سعید صادقی» مدیرکل بهزیستی استان اصفهان در مراسم تکریم و تجلیل از معاون مدیرکل و رئیس اداره بهزیستی شهرستان کاشان و معارفه سرپرست جدید اداره بهزیستی کاشان که در کانون الزهراء کاشان برگزارشد، ضمن تبریک فرارسیدن عید سعید غدیر خم گفت: اداره بهزیستی شهرستان کاشان طی دو سال و هشت ماه دوران مدیریت دکتر امین عسگری توانسته در تمام شاخص ها رتبه اول استان اصفهان را به خود اختصاص دهد.

وی با بیان اینکه دکتر عسگری در مدت مسئولیت خود در این اداره توانسته با همکاری پرسنل در توسعه و خدمات رسانی به جامعه معلولین و مددجویان بهریستی کاشان فعالیت های چشمگیری را انجام دهد. گفت: رشد ۹۸ درصدی غربالگری بینایی کودکان ۳ تا ۶ سال و ۱۰۰ درصدی غربالگری شنوایی سنجی کودکان در بدو تولد از مهمترین فعالیت های ایشان می باشد.

صادقی همچنین فعالیت‌های بهزیستی شهرستان کاشان در دوران مدیریت عسگری در عرصه‌های مسکن سازی مددجویان، تأسیس خانه های کودک و نوجوان، بازتوانی و پیشگیری و آموزش مددجویان تحت پوشش را چشمگیر خواند. و گفت: کسب رتبه اول در توسعه و خدمات پیشگیری در بهزیستی کاشان در سطح استان اصفهان طی سه سال گذشته نیز از جمله خدمات دکتر عسگری می باشد.

وی سهم مشارکت خیرین، مردم و سازمانهای مردم نهاد در بهزیستی شهرستان کاشان را طی چند سال گذشته در سطح استان اصفهان را بسیار مثبت ارزیابی کرد و گفت: کسب رتبه دوم مهدهای کودک از دیگر خدمات عسگری به بهریستی شهرستان کاشان می باشد.

مدیرکل بهزستی استان اصفهان پیشگیری از آسیب های اجتماعی و پیشگیری از معلولیت را در اولویت فعالیت های بهزیستی اعلام کرد و یاد آورشد: فعالیت های انجام شده در بهزیستی کاشان طی سال‌های گذشته به معنای توقف کارهای قبلی نخواهد بود چرا که به هراندازه ای در حوزه سلامت و آسیب های اجتماعی فعالیت شود باز هم کم است.

سعید صادقی دامنه فعالیت های بهزیستی را وسیع و گسترده خواند و با اشاره به این که بهزیستی قطار عریض و طویلی است گفت: قطار بهزیستی به قدری واگن دارد که هرکس یک سنگ به سوی آن پرتاب کند به یکی از واگن های بهزیستی برخورد خواهد کرد.

وی خطاب به مهدی جهادی سرپرست جدید بهزیستی کاشان گفت: با توجه به اینکه توسعه خدمات پیشگیری در کاشان مهم است باید این خدمات در اولویت کاری بهریستی قرار گیرد.

وی با بیان اینکه خدمات دکتر عسگری در حافظه مردم و مسئولین شهرستان کاشان فراموش نحواهد شد. گفت: با توجه به اینکه بهریستی در همه جا ریشه دارد امیدوارم با همکاری دیگر ارگانهای موثر بتوانیم خدمات بیشتری به مددجویان تحت پوشش انجام دهیم.

شایان ذکراست دراین مراسم که با حضور معاون سیاسی اجتماعی فرماندار کاشان، جمعی از خیرین، مدیران مهدکودک ها و مجتمع های تحت پوشش بهریستی برگزارشد دکتر امین عسگری پس از ارائه گزارشی از عملکرد سه سال و۸ماه مدیرییتش در بهریستی شهرستان کاشان، سخنرانی اکبری معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری کاشان از حدمات رئیس سابق یهریستی کاشان تکریم و تجلیل به عمل آمد و مهدی جهادی به غنوان سرپرست جدید این اداره معرفی شد.

نکته قابل توجه علیرغم اینکه مدیر کل بهریستی استان اصفهان خدمات سه سال و هشت ماهه دکتر امین عسگری در بهریستی شهرستان کاشان را موجب کسب رتبه اول درتمام شاخص ها در سطح استان اصفهان اعلام نمود و حوزه خدمات رسانی بهریستی را گسترده عنوان نمود ضمن اینکه در طول مدیریت ایشان اداره بهزیستی کاشان در بین کلیه دستگاههای اداری شهرستان کاشان توانسته در جذب تملک دارایی رتبه اول را کسب نماید بهتر بود مقامات رده بالای شهرستان کاشان به پاس خدمات ارزنده دکتر عسگری در این مراسم حضور پیدا می‌کردند.

۳ سال و هشت ماه در سمت معاون مدیرکل و رئیس اداره بهزیستی کاشان، دانشجوی دکترای روان شناسی علوم تحقیقات، فوق لیسانس روانشانسی و روانسنجی، عضو کانون نخبگان استان اصفهان، مدت ۵ سال مشاور فرمانداران مبارکه در دولتهای مختلف، رئیس اداره بهزیستی و مسئول سازمان ملی جوانان مبارکه در کارنامه دکتر امین عسگری به چشم می‌خورد.

مسئول کلینیک فیزیو تراپی امام سجاد و حراست بهریستی کاشان، ۲۷ سال سابقه خدمت در بهزیستی کاشان، دارای مدرک لیسانس فیزیوتراپی نیز ازجمله بیوگرافی مهدی جهادی سرپرست جدید اداره بهریستی شهرستان کاشان می‌باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز