خبرگزاری کار ایران

در یازدهمین روز جشنواره تئاتر مهرکاشان:

غول نادان توسط کودکان کاشانی از فرهنگسرای مهر بیرون افتاد

asdasd
کد خبر : ۲۱۴۲۶۴

در یازدهمین روزجشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان نمایش های " غول نادان " توسط دانش آموزان کاشانی با حضور محمود عزیزی به روی صحنه رفت

در یازدهمین روزجشنواره سراسری تئا‌تر مهر کاشان نمایش‌های «غول نادان» توسط دانش آموزان کاشانی با حضور محمود عزیزی به روی صحنه رفت.

به گزارش خبرنگارایلنا در کاشان دبیردهمین جشنواره سراسری تئا‌تر مهر کاشان درجمع خبرنگاران گفت: برای نخستین بار دربرنامه‌های جانبی جشنواره‌های سراسری تئا‌تر مهر کاشان حضور دانش آموزان کاشانی با اجرای نمایش کودکانه با استقبال بسیار خوب خانواده‌ها و شهروندان کاشانی روبرو شد.

مهدی نادعلی، هدف از اجرای این نمایش‌های کودکانه را ترویج فرهنگ هنر تئا‌تر، آشنایی کودکان به نمایش، اطلاع رسانی صحیح به کودکان در اجرای نمایش‌های هنری و به روز رسانی آن‌ها برشمرد.
نمایش «غول نادان» به کارگردانی مهدی سده‌ای توسط دانش آموزان ۸ تا ۱۴ سال از تمامی مدارس با حضور ۱۲ دانش آموز دختر و پسر در آخرین روز جشنواره به روی صحنه رفت.

نمایش «غول نادان» با موضوع کمک به دیگران داستان یک خرس نادان است که موشی را به اسارت گرفته و دیگر حیوانات جنگل سعی بر نجات آن دارند.

گفتنی است: دهمین جشنواره سراسری تئا‌تر مهر کاشان در ۲۴ مهر ماه در تالار فرهنگ به کار خود پایان داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز