خبرگزاری کار ایران

با حضور مرضیه برومن؛

گشایش نخستین موزه اسباب بازی و عروسک های خیمه شب بازی در کاشان

asdasd
کد خبر : ۲۱۵۲۹۲

نخستین موزه تخصصی اسباب‌بازی و عروسک‌های خیمه‌شب‌بازی کشور در کاشان، با حضور مرضیه برومند در کاشان افتتاح شد.

نخستین موزه تخصصی اسباب‌بازی و عروسک‌های خیمه‌شب‌بازی کشور در کاشان، با حضور مرضیه برومند یکی از مشهور‌ترین فیلمسازان سینمای کودک در کاشان افتتاح شد.

به گزارش ایلنا، نخستین موزه اسباب بازی و عروسک‌های خیمه شب بازی ایران روز یکشنبه در خانه «علامه فیضی» در بافت تاریخی کاشان گشایش یافت.

نخستین موزه تخصصی اسباب‌بازی و عروسک‌های خیمه‌شب‌بازی ایران با حضور مرضیه برومند کارگردان سینمای کودک، هنگامه مفید نویسنده، بازیگر و کارگردان تئاترهای عروسکی و حمیدرضا اردلان رئیس یونیمای ایران(اتحادیه بین‌المللی نمایشگران عروسکی) و جمعی از فعالان عرصه فرهنگی در خانه‌ا‌ی موسوم به «خانه علامه فیضی» در بافت تاریخی کاشان افتتاح شد.

۱۱۰ عروسک و ۱۰۰ اسباب‌بازی متعلق به مناطق مختلف ایران از جنوب تا خراسان و آذربایجان، کردستان، مناطق مرکزی، گیلان، مازندران و سیستان و بلوچستان به همت امیر سهرابی، طراح و مدیر موزه نخستین اسباب‌بازی و عروسک‌های خیمه‌شب‌بازی برای نمایش در این موزه‌ تاکنون جمع‌آوری و آماده‌سازی شده است.

طراح و مدیر موزه نخستین اسباب‌بازی و عروسک‌های خیمه شب بازی از سال ۱۳۸۷ طرح پژوهشی خود را درباره‌ عروسک و اسباب‌بازی‌های مناطق مختلف ایران آغاز کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز