خبرگزاری کار ایران

در مسابقات هنرهای فردی و میان‌داری بزرگسالان کشور؛

ورزشکار نوش آبادی، نایب قهرمان مسابقات زورخانه‌ای کشور شد

asdasd
کد خبر : ۲۱۶۷۶۶

جوان ورزشکار نوش آبادی، در مسابقات هنرهای فردی و میانداری بزرگسالان کشور که در شیراز برگزار شد، مقام نایب قهرمانی را به دست آورد.

جوان ورزشکار نوش آبادی، در مسابقات هنرهای فردی و میان‌داری بزرگسالان کشور که در شیراز برگزار شد، مقام نایب قهرمانی را به دست آورد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در آران و بیدگل در این مسابقات “علی اصغر جاویدی “ از استان فارس مدال طلا، " حسن کمال نوش آبادی " به عنوان نماینده استان اصفهان مدال نقره و حسن خداوردی از چهارمحال بختیاری مقام سوم را به دست آوردند.

در این مسابقات، حسن کمال در دو دور با حریف مقابل مسابقه داد و یک صد و هفده جفت میل زد اما سرانجام به علت وزن کم ورزشکار فارس، بنا به رای داوران، به عنوان نایب قهرمان معرفی شد.

کمال نوش آبادی متولد سال ۱۳۵۶ است و، از سال ۱۳۷۵ با کسب قهرمانی و مدال طلا در رشته کباده نوجوانان کشور تا کنون در مسابقات ورزش‌های زورخانه‌ای و پهلوانی حدود سی رتبه برتر را کسب کرده است.

از جمله مقام‌های این ورزشکار جوان نوش آبادی، دو بار قهرمانی کشوری، یک بار نایب قهرمانی کشور، شش رتبه اول استانی، سه رتبه نایب قهرمانی استان و شش مقام قهرمانی شهرستان می‌توان ذکر کرد.

باستانی کاران کشور در این مسابقات، برای کسب عنوان قهرمانی در بخش‌های میان‌داری، چرخ تیز، چرخ چمنی، ۲میل بازی، ۳میل بازی سنگین، کباده، سنگ و میل‌گیری در دو وزن(۹۰ - و ۹۰ +) با یکدیگر به رقابت پرداختند.

در پایان تیم استان اصفهان توانست با غلبه بر حریفان در مجموع امتیازات از دیگر رقبای خود بالاتر قرار گیرد. پس از اصفهان تیم‌های فارس و کرمان در مکان‌های دوم و سوم ایستادند.

مسابقات هر رشته طبق آیین نامه مصوب برگزار شده و به نفرات اول تا سوم لوح قهرمانی و مدال و به نفرات چهارم تا ششم حکم قهرمانی تعلق گرفت.

این مسابقات روز۲۴ بیست و چهار مهرماه در شیراز آغاز شد و به مدت دو روز در سالن ورزشی امام حسن مجتبی و زورخانه بزرگ شیراز ادامه داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز