خبرگزاری کار ایران

رئیس آموزش و پرورش شهرستان آران و بیدگل؛

آموزش و پرورش باید انتقال دهنده فرهنگ ولایت‌مداری و ارزش‌های دفاع مقدس باشد

asdasd
کد خبر : ۲۱۸۸۶۶

نقش حضرت زینب(س) و حضرت امام زین العابدین، موجب زنده نگه داشته هرچه بیشتر واقعه کربلا و هدر نرفتن خون امام حسین(ع) شد.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان آران و بیدگل گفت: نقش حضرت زینب(س) و حضرت امام زین العابدین موجب زنده نگه داشتن هرچه بیشتر واقعه کربلا و هدر نرفتن خون امام حسین(ع) شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در آران و بیدگل، «محمد معدن دار» رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان آران و بیدگل در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران این شهرستان، ضمن تسلیت ایام محرم و تشریح عملکرد این اداره با تاکید براینکه آموزش و پرورش باید انتقال دهنده فرهنگ ولایتمداری و ارزش‌های دفاع مقدس برای نسل فعلی جامعه باشد، گفت: با توجه به اینکه هیچ کدام از دانش آموزان نسل فعلی جنگ و دفاع مقدس را ندیده‌اند کاروان راهیان نور می‌تواند با بازدید دانش آموزان از مکانهای جنگ ارزشهای دفاع مقدس را به آن‌ها بشناساند.

وی ماه محرم را ماه فرهنگ، ایثار و شهادت و امربه معروف و نهی از منکر عنوان کرد و گفت: دلیل اینکه حضرت ابوالفضل العباس(ع) در کربلا و صحنه عاشورا به عنوان پرچم دار برجسته شد به خاطر وفاداریش به ولایتمداری حضرت امام حسین(ع) بود.

وی با اشاره به اینکه دشمن پس از نا‌امیدی از جنگ رو در رو با جنگ نرم از طریق ماهواره به خانه‌ها نفوذ کرده است، گفت: آشنایی دانش آموزان با فلسقه قیام عاشورا، کربلا و ارزشهای دفاع مقدس می‌تواند مانع جنگ نرم دشمن شود.

معدن‌دار تصریح کرد: هرچند عزاداری‌های ایام محرم اسلام را زنده نگه داشته است، ولی بهتراست دانش آموزان را بیشتر با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا کنیم.

معدن دار شهدای انقلاب اسلامی ایران و هشت سال دفاع مقدس را موجب پایداری بیشتر اسلام دانست و گفت: شهدای جنگ تحمیلی و دفاع مقدس باعثشد تا اسلام در کشورمان و تمام دنیا خودش را به خوبی مطرح کند.

رئیس آموزش و پرورش آران و بیدگل همچنین نقش خبرنگاران در معرفی هرچه بیشتر فرهنگ عاشورا و ارزشهای دفاع مقدس را بی‌بدیل دانست و گفت: اگر دید انتقادی در خبر رسانی نباشد موجب اصلاح عملکرد مدیران نمی‌شود.

وی تصریح کرد: خبرنگاران بازوی توانمند درجهت تقویت عملکرد مجموعه مدیران هرشهرستانی هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز