خبرگزاری کار ایران

در آستانه هفته کتاب و کتابخوانی:

برگزاری مسابقه کتابخوانی شبه المصطفی در فرهنگسرای مهر کاشان

asdasd
کد خبر : ۲۲۰۹۷۲

مدیر فرهنگسرای مهر سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان، از برگزاری مسابقه کتابخوانی با عنوان " شبه المصطفی " در این فرهنگسرا خبر داد.

مدیر فرهنگسرای مهر سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان، از برگزاری مسابقه کتابخوانی با عنوان «شبه المصطفی» در این فرهنگسرا خبر داد.

امیر سعید نبی در گفتگو با خبرنگار ایلنا در کاشان اظهار داشت: همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی مسابقه کتابخوانی با عنوان «شبه المصطفی» با موضوع و محتوای زندگی نامه حضرت علی اکبر(ع) به نویسندگی مجید زجاجی کاشانی ویژه سنین بالای ۱۰ سال در کاشان برگزار می‌شود.

وی، مهلت ثبت نام این دوره از مسابقه را از ۱۷ تا ۲۷ آبان ماه در فرهنگسرای معراج و کتابخانه فرهنگسرای مهر عنوان کرد و گفت: زمان برگزاری مسابقه نیز ۳۰ آبان ماه در فرهنگسرای مهر است.

مدیر فرهنگسرای مهر سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان، ترویج فرهنگ کتابخوانی، آشنایی جوانان با سیره اهل بیت(ع) و شناخت بیشتر با زندگی ائمه(ع) را از جمله اهداف این مسابقه برشمرد.

نبی، ضمن تاکید بر سخن مقام معظم رهبری که «در جامعه اسلامی کتابخوانی باید همگانی شود» اذعان داشت: برگزاری مسابقات کتابخوانی می‌تواند تاثیر بسزایی در ترویج فرهنگ آن داشته باشد.

وی، اهدای جوایز نفیس به نفرات بر‌تر مسابقه کتابخوانی «شبه المصطفی» در چهاردهیمن سوگواره هنر در ساحت عاشورا را از برنامه‌های ویژه این مسابقه ذکر کرد.

در ایام محرم برگزاری زیارت عاشورا همراه با استقبال خانواده‌های کاشانی در فرهنگسرای مهر در حال برگزاری است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز