خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی؛

مجمع خیرین مدرسه ساز آران و بیدگل هرچه زدوتر تشکیل شود

asdasd
کد خبر : ۲۲۱۰۱۶

نیاز امروز آموزش و پرورش شهرستان آران و بیدگل، تشکیل هر چه زدوتر مجمع خیرین مدرسه ساز در این شهرستان است.

نماینده مردم شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی گفت: نیاز امروز آموزش و پرورش آران و بیدگل تشکیل هر چه زدو‌تر مجمع خیرین مدرسه ساز در این شهرستان است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در آران و بیدگل، عباسعلی منصوری آرانی در حاشیه بازدید از طرح‌های نیمه تمام خیر ساز آموزش و پرورش آران و بیدگل افزود: دولت در حال حاضر با توجه به محدودیت منابع مالی توان تکمیل طرح‌های نیمه تمام خیر ساز را ندارد.

وی اظهار کرد: شرایط برای ورود مجدد خیرین مدرسه ساز در اران و بیدگل باید طوری فراهم شود که این خیرین مانند گذشته بتوانند فعالیت خیرجویانه خود در احداثمکان‌های آموزشی و فرهنگی در شهرستان را از سر بگیرند.

سر ناظر نوسازی و تجهیز مداس شمال استان اصفهان نیز در این بازدید گفت: برای تکمیل پنج طرح آموزشی - فرهنگی نیمه تمام خیر سازدر آران و بیدگل به بیش از ۳۵ میلیارد اعتبار نیاز است.

وحید عظیمی با اشاره به اینکه خیرین این طرح‌ها تعهدات خود را در احداثاین مرکز انجام داده‌اند اظهار کرد: مدارس شبان یک و دو، آموزشگاه رونقی و خالقی و همچنین استخر سرپوشیده مرحوم سحابی از طرح‌های نیمه تمام خیرساز در اران و بیدگل است.

وی تصریح کرد: تمام تلاش مدیر کل نوسازی مدارس استان و مسوولان شهرستان در تشکیل دوباره مجمع خیرین مدرسه ساز در اران و بیدگل است که در گذشته به عنوان الگوبی مجمع خیرین در کشور مطرح بوده است.

عظیمی نقش خیرین مدرسه ساز در آران و بیدگل را مهم دانست و افزود: از زمان تشکیل مجمع خیرین مدرسه ساز در اران و بیدگل فعالیت چشمگیر این مجمع و خیرین شهرستان موجب بهبود وضعیت نابه ساامان کمبود فضای اموزشی مناسب در آران و بیدگل شده است.

در این بازدید همچنین مدیر آموزش و پرورش آران و بیدگل گفت: در صورت تکمیل نشدن مدارس خیر ساز در بخش غربی آران و بیدگل در سال آتی تحصیلی با بحران جدی کمبود فضای اموزشی مواجه می‌شویم.

محمد معدن‌دار افزود: با توجه به تغییر سیستم دوره‌های ابتدایی به ۳-۳ - ۶ و اضافه شدن یک پایه به دوره ابتدایی مدارس شهرستان بویژه در بخش غربی ظرفیت پذیرش دانش آموز را ندارد.

وی خاطر نشان کرد: در بخش مرکزی شهرستان نیز چندین مدرسه دو نوبته وجود دارد که با وجود تجهیز و بهسازی تخریبی و نیاز به احداثمرکز اموزشی جدید در این بخش نیز احساس می‌شود.

معدن‌دار تصریح کرد: اموزش و پرورش آران و بیدگل مانند گذشته نیازمند ورود خیرین مدرسه ساز برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام و شروع طرح‌های جدید آموزشی است.

بیش از ۱۶ هزار دانش آموز اران و بیدگلی در ۱۳۵ واحد اموزشی شهرستان مشغول تحصیل هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز