خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان آران و بیدگل

آران و بیدگل ویترینی ازجنگلها و مراتع کشوراست

asdasd
کد خبر : ۲۲۲۳۳۰

کلیه گروههای داخلی و بین المللی که از مراتع، تاغزارها و بیابانهای شهرستان آران و بیدگل تاکنون بازدیده کرده‌اند، علیرغم خشکسالی که این منطقه با آن مواجه می‌باشد به دلیل اینکه درعرصه منابع طبیعی دراین منطقه خوب کار شده است از آران و بیدگل به عنوان ویترینی ازجنگلها و مراتع کشورنام برده‌اند.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل گفت: کلیه گروههای داخلی و بین المللی که از مراتع، تاغزارها و بیابانهای شهرستان آران و بیدگل تاکنون بازدیده کرده اند، علیرغم خشکسالی که این منطقه با آن مواجه می‌باشد به دلیل اینکه درعرصه منابع طبیعی دراین منطقه خوب کار شده است از آران و بیدگل به عنوان ویترینی ازجنگلها و مراتع کشورنام برده‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در آران و بیدگل «ابوالفضل معینی نژاد» صبح سه شنبه بیستم آذر در مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان آران و بیدگل که با حضور مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اصفهان، امام جمعه و مسئولین ادارات شهرستان آران و بیدگل در سالن بنی طبا برگزارشده بود، ضمن تشکر و قدردانی از همکاری بخشداران، شوراها و همیاران منابع طبیعی در حفاظت از عرصه ها و منابع جنگلی این شهرستان گفت: حفاظت از عرصه ها و منابع جنگلی کار یک اداره و یک نفر نیست، بلکه دیدگاه و همکاری همگانی را می طلبد.

فرماندار آران و بیدگل با تاکید براینکه به علت کمبود نیرو در بعضی از ادارات، شوراها، دهیاران، دستگاههای انتظامی و افرادی که احساس می کنند باید در حفاظت از محیط زیست و مراتع حفاظت شود دریغ نکنند گفت: تنها راه جبران کمبود نیرو درحفاظت از منابع طبیعی و مراتع همکاری و همیاری همگان را می طلبد.

وی از رضا شفیعی رئیس جدید اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان آران و بیدگل به عنوان فردی دلسوز و با تجربه نام برد و گفت: امیدوارم بتوانیم با همکاری یکدیگر در راستای اهداف نظام مقدم جمهوری اسلامی ایران و سیاست های دولت تدبیر و امید حرکت کنیم.

شایان ذکر است پس از سخنرانی امام جمعه آران و بیدگل و مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اصفهان، «رضا شفیعی» به عنوان رئیس جدید اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان آران و بیدگل معرفی شد و از خدمات «ابوالفضل معینی نژاد» رئیس اسبق این اداره تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز