خبرگزاری کار ایران

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آران و بیدگل؛

بیش از ۲۵۰ ریز برنامه به مناسبت هفته بسیج برگزار می شود

asdasd
کد خبر : ۲۲۵۳۹۷

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان آران و بیدگل از برگزاری بیش از ۲۵۰ ریز برنامه و ۱۵ برنامه شاخص به مناسبت هفته بسیج در این شهرستان خبر داد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان آران و بیدگل از برگزاری بیش از ۲۵۰ ریز برنامه و ۱۵ برنامه شاخص به مناسبت هفته بسیج در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از آران و بیدگل، سرهنگ پاسدار «مرتضی فرمانیان»، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آران و بیدگل، صبح چهارشنبه، بیست و هشتم آبان، در نشست خبری که با حضور اصحاب رسانه و خبرنگاران این شهرستان به مناسبت هفته بسیج در دفتر ایشان برگزار شده بود، ضمن گرامی داشت، تشریح خصوصیات و اهداف بسیج در کلیه عرصه‌های جامعه گفت: به خاطر حضور فعالانه بسیج دشمن نتوانست حتی یک وجب از خاک کشورمان را تسخیر کند.

وی با بیان اینکه بسیج آمادگی دفاع از هرگونه حمله احتمالی دشمن را دارد، گفت: بسیج ضمن اینکه حضور دفاعی در تمام زمان‌ها در مقابل دشمن را دارد در عرصه‌های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی نیز آمادگی لازم را در مقابل توطئه‌های دشمن دارد.

سرهنگ پاسدار «مرتضی فرمانیان» با بیان اینکه نباید از نقش تهاجمی دشمنان در صحنه‌های سیاسی، فرهنگی و اقتصادی غافل شویم، گفت: با توجه به آموزش‌هایی که بسیج در تمام رده‌ها دیده همگام با نیروهای مسلح در کمک به امنیت کشورمان آمادگی لازم را دارد.

وی نقش بسیجیان در مقابله با تهاجمات فرهنگی دشمن را پررنگ دانست و گفت: وجود بالغ بر ۴۰۰ حلقه صالجین درآران و بیدگل می‌تواند نقش موثری در ترویج فرهنگ اسلامی و جلوگیری از تهاجمات فرهنگی دشمن داشته باشد.

وی رخنه‌های فرهنگی غربی را خطر جدی برای نسل جوان دانست و گفت: اگر از رخنه‌های فرهنگی دشمنان غافل شویم جامعه دچار انحطاط خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان آران و بیدگل نقش بسیج در سازندگی، اقتصاد مقاومتی، واکسیناسیون فلج اطفال، کمک به روستائیان و امداد و نجات را مثبت ارزیابی کرد و گفت: در حال حاضر نیز بسیج به عنوان ضابط قوه قضائیه و بصیرت افزایی نقش به سزایی دارد.

سرهنگ پاسدارمرتضی فرمانیان درادامه از برگزاری بیش از ۲۵۰ ریز برنامه و ۱۵ برنامه شاخص به مناسبت هفته بسیج در شهرستان آران و بیدگل خبرداد و گفت: دیدار با ائمه جمعه سراسر شهرستان، غبار روبی گلزارهای شهدای شهرستان، برگزاری منتظران موعود در پایگاه‌های مقاومت، ملاقات مردمی در نماز جمعه، تجمع حلقه‌های صالحین در نماز جمعه، سخنرانی فرمانده سپاه قبل از خطبه‌های نماز جمعه، دیدار با خانواده معظم شهدا، همایش پیاده روی خانوادگی، مسابقه پیامکی درسطح پایگاهای مقاومت و حماسه حضور ده‌ها هزارنفری مردم شهرستان آران و بیدگل در خیابان جمهوری اسلامی این شهر به منظور نشان دادن صلابت و اقتدار بسیج در پنجم آدر ماه سال جاری از مهم‌ترین برنامه‌های هفته بسیج در این شهرستان است..

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آران و بیدگل برگزاری ادعیه‌های محتلف، برگزاری یادواره شهدای سفید شهر، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، نهضت روشنگری و سخنرانی، نشست عاشقان ولایت، برگزاری ایستگاه سلامت در نماز جمعه با همکاری شبکه یهداشت و درمان این شهرستان، تجلیل از بسیجیان نمونه، برگزاری شورای عالی کارمندان توسط حوزه‌های مقاومت ادارات و برگزاری نمایشگاهی بسیجیان را از دیگر برنامه‌های هفته بسیج در آران و بیدگل عنوان کرد و گفت: برگزاری صبجگاه مشترک نظامی و انتظامی در ناحیه مقاومت بسیج، برپایی نمایشگاه کتاب، توزیع نشریه و گاهنامه عصر انتظار، برگزاری ورزش صبحگاهی، کوهپیمایی بسیجیان، خاطره گویی رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، حضور فرماندهان پایگاه‌ها در حسینیه‌ها و مساجد و اجرای رژه موتوری از دیگر برنامه‌های هفته بسیح در شهرستان آران و بیدگل است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز