خبرگزاری کار ایران

رئیس نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج کاشان:

بسیج ریشه قرآنی دارد

asdasd
کد خبر : ۲۲۵۹۷۲

اطاعت پذیری از ولایت فقیه، مردمی بودن، روحیه شهادت طلبی، غیرت دینی همراه با حسن خلق، نگهداری از انقلاب و دستاورده ها و ارزشهای شهداء مهمترین شاخص های بسیج می باشد

رئیس نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج کاشان گفت: اطاعت پذیری از ولایت فقیه، مردمی بودن، روحیه شهادت طلبی، غیرت دینی همراه با حسن خلق، نگهداری از انقلاب و دستاورده ها و ارزشهای شهداء مهمترین شاخص های بسیج می باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا درکاشان «حجت الاسلام احسان الله محمدی» رئیس نمایندگی ولی‌فقیه درناحیه مقاومت بسیج کاشان در نشست خبری که با اصحاب رسانه و خبرنگاران در دفتر فرماندهی سپاه کاشان به مناسبت سالگرد تاسیس بسیچ با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان برگزارشده بود در گفتگو با خبرنگاران، ضمن گرامی داشت هفته بسیج، از این نهاد مردمی به عنوان بازوی ولایت فقیه نام برد و گفت: بسیج نگهداری از انقلاب اسلامی، جهاد در راه خدا و گسترش حاکمیت خدا درجهان است.

وی با اشاره به اینکه بسیج تابع هیچ حزب و گروه سیاسی نیست و بسیجیان متعلق به همه ملت ایران و سریازان ولایت فقیه هستند. گفت: اطاعت پذیری از ولایت فقیه، مردمی بودن، روحیه شهادت طلبی، غیرت دینی همراه با حسن خلق، نگهداری از انقلاب و دستاورده ها و ارزشهای شهداء مهمترین شاخص های بسیج می باشد.

وی افزود: سی و پنجمین سالگرد تاسیس بسیج را در حالی گرامی می داریم که این تشکل در اوج شکوفایی قراردارد.

رئیس نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج کاشان با بیان اینکه نظام استکبار و غرب از چنین پشتوانه ای مردمی تحت عنوان بسیج برخوردار نیست گفت: به همین دلیل است که کشورهای غربی توانایی آوردن مردم را درصحنه ندارند.

وی با اشاره به اینکه بسیج ریشه قرآنی دارد و در سوره توبه نیز به این موضوع اشاره شده است: به همین دلیل هم امام راحل بسیج را به عنوان یک نهاد مردمی ون گهدارنده انقلاب در صدر اسلام دانسته است.

وی تصریج کرد: گسترش اعتراضات مردمی نشانه افول کشورهای غربی و امریکا می باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز