خبرگزاری کار ایران

در آخرین روز از جمعه ماه محرم:

هفتاد و هشتمین کوهگشت خانوادگی در کربلای ایران برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۲۲۵۹۷۷

هفتاد و هشتمین کوهگشت خانوادگی در آخرین روز از جمعه ماه محرم ۳۰ آبان ماه از زیارت سلطان محمود بن امام محمد باقر(ع) تا حضرت سلطانعلی بن امام محد باقر(ع) در مشهد اردهال(کربلای ایران) برگزار شد

هفتاد و هشتمین کوهگشت خانوادگی در آخرین روز از جمعه ماه محرم ۳۰ آبان ماه از زیارت سلطان محمود بن امام محمد باقر(ع) تا حضرت سلطانعلی بن امام محد باقر(ع) در مشهد اردهال(کربلای ایران) برگزار شد.

مدیر عامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشاندر حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار ایلنا در کاشان، از برگزاری نخستین جشنواره ملی قرآنی با حضور قاریان برجسته کشوری در این شهرستان خبر داد و افزود: این جشنواره در راستای اهداف و سیاستگزاری سبک زندگی، اخلاقی، دینی، مذهبی و اسلامی برگزار می شود.

مهدی نادعلی، ضمن تقدیر و تشکر از حضور شهروندان و خانواده های کاشانی در ویژه برنامه های ورزشی سازمان رفاهی تفریحی افزود: امید است ویژه برنامه هایی که در اماکن مذهبی و امامزادگان برگزار می شود، معرفی هر چه بیشتر و بهتر این امامزادگان برای شهروندان را به همراه داشته باشد.

وی، ترویج برنامه های زیارتی، فرهنگی، ورزشی، معرفی مناطق و مکان هایی که دارای امامزادگان و بقاع متبرکه هستند را از اهداف برگزاری کوهگشت های خانوادگی توسط سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان برشمرد.

به گفته مدیر عامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان، ایجاد فضایی کاملا مذهبی همراه با معنویت و روحیه ای با نشاط و سلامت، یادآوری خاطرات در پیاده روی به حرم ائمه معصومین(ع) و کنار هم بودن اعضای خانواده در یکروز تعطیل را از دیگر اهداف این برنامه ورزشی عنوان کرد.

نادعلی، همچنین از برگزاری ویژه برنامه پیاده وری به مناسبت اربعین حسینی از حرم سلطانعلی بن امام محمد باقر(ع) به طرف قتلگاه در اردهال گاشان خبر داد.

گفتنی است: هفتاد و هشتمین کوهگشت خانوادگی توسط اداره ورزش و تفریحات سالم سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان با همکاری تولیت آستان حضرت سلطانعلی بن امام محمد باقر(ع) همراه با پذیرایی و ایاب و ذهاب رایگان توسط سازمان اتوبوسرانی در مشهد اردهال کاشان برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز