خبرگزاری کار ایران

امام جمعه آران وبیدگل درجلسه شورای اداری این شهر

امریکا ازاینکه ایران درباشگاه قدرت جهانی وارد شده نگران است

asdasd
کد خبر : ۲۲۹۱۴۵

ازاستانداری اصفهان انتظارداریم با توجه به اینکه جاده آران و بیدگل به گرمسار یک طرح ملی و جاده ترانزیتی برای کل کشور و استان اصفهان محسوب می شود با اختصاص اعتبارات مورد نیاز هرچه زوتر این پروژه را به اتمام برسانند

امام جمعه آران و بیدگل گفت: ازاستانداری اصفهان انتظارداریم با توجه به اینکه جاده آران و بیدگل به گرمسار یک طرح ملی و جاده ترانزیتی برای کل کشور و استان اصفهان محسوب می شود با اختصاص اعتبارات مورد نیاز هرچه زوتر این پروژه را به اتمام برسانند

امام جمعه آران و بیدگل گفت: ازاستانداری اصفهان انتظارداریم با توجه به اینکه جاده آران و بیدگل به گرمسار یک طرح ملی و جاده ترانزیتی برای کل کشور و استان اصفهان محسوب می شود با اختصاص اعتبارات مورد نیاز هرچه زوتر این پروژه را به اتمام برسانند

به گزارش خبرنگار ایلنا در آران و بیدگل «آیت الله سید محمد موسوی» امام جمعه آران و بیدگل ظهریک شنبه نهم آذرماه درجلسه شورای اداری شهرستان آران و بیدگل که درحسینیه سید الشهداء ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان برگزارشد، ضمن گرامی داشت هفته بسیج گفت: اگر در جامعه ای تفکر بسیجی طنین انداز شود آن جامعه بیمه می شود.

وی شهادت طلبی، سخت کوشی، تلاش، اخلاص، ولایت مداری، عبادت و ارتباط خالصانه با خداوند متعال را ازمهمترین شاخص های بسیجیان دانست و گفت: اگراین شاخص ها درکشوری نهادینه شود قطعا موفقیت های چشمگیری حاصل خواهد شد.

امام جمعه آران و بیدگل شاخص های بسیجیان کشورمان را دردنیا بی نظیر دانست و گفت: رمز بقای انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران به برکت حضور بسیج است.

تمدید مذاکرات ۵ + ۱ هسته ای ایران نشانگر اقتدارجمهوری اسلامی ایران و رسوایی مستکبرین است

وی تمدید مذاکرات ۵ + ۱ هسته ای ایران را نشانگر اقتدارجمهوری اسلامی ایران و رسوایی مستکبرین دانست و گفت: به رغم اینکه مستکبرین چندین سال است در مذاکرات هسته ای می خواهند نظراتشان را به ما تحمیل کنند نمایندگان کشورمان با حفظ خط قرمزها از نظام مان حمایت کردند.

امریکا ازاینکه ایران درباشگاه قدرت جهانی وارد شده نگران است

امام جمعه آران و بیدگل با بیان اینکه بحثهسته ای ایران بهانه است و امریکا می خواهد قدرت ایران را مهار کند، سیاستهای امریکا درخاورمیانه را شکست خورده دانست و گفت: امریکا ازاینکه ایران درباشگاه قدرت جهانی وارد شده نگران است.

وی در ادامه سحنانش به برنامه های برگزارشده بسیار خوب به مناسبت هفته بسیج درشهرستان آران و بیدگل اشاره کرد و گفت: تجمع چند هزار نفری بسیجیان در پنجم آذر ماه در آران و بیدگل تجدید میثاق با آرمان شهداء بود.

وی رتبه اول ایثارگری آران و بیدگل در سطح استان اصفهان و ظرفیت های بالای فرهنگی، علمی و دینی را لایق خدمتگزاری و حمایت خالصانه بیشتر مسئولین به مردم این شهرستان دانست و گفت: علیرغم مشکلات اقتصادی که در کشور وجود دارد اگر حمایت همه جانبه از دولت، ملت و انسجام مدیرتی وجود داشته باشد تحریم دشمنان هیچ تاثیری نحواهد داشت.

وی خطاب به معاون عمرانی استاندار اصفهان گفت: ازاستانداری اصفهان انتظارداریم با توجه به اینکه جاده آران وبیدگل به گرمسار یک طرح ملی وجاده ترانزیتی برای کشور واستان اصفهان می باشد با اختصاص اعتبارات مورد نیاز هرچه زوتر به اتمام برسانند.

وی نبود جاده مواصلاتی روستاهای کویرات و سفید شهر به مرکز شهرستان را از دیگر معضلات این شهرستان عنوان کرد و گفت: از مسئولین انتظار داریم با اختصاص اعتبار در احداثجاده مواصلاتی این روستاها همت کنند.

مسکن مهر آران و بیدگل به یک زخم کهنه تبدیل شده است

وی عدم تکمیل مسکن مهر آران و بیدگل را به عنوان حق مردم مصتضف و بی پناه را از دیگر مشکلات این شهرستان عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه مسکن مهر آران و بیدگل به یک زخم کهنه تبدیل شده است انتظار داریم مسئولین هرچه زوتر مشکل این عزیزان را مرتفع نمایند.

درادامه این جلسه سرهنگ پاسدار فرمانیان ضمن تشریح برنامه های برگزارشده در هفته بسیج گفت: شهرستان آران و بیدگل با بیش از ۲۰ هزار بسیجی، ۱۱۳۰ جانباز، ۷۳۰ شهید و ۵۸۵۷ رزمنده رتبه ایثارگری را در سطج استان اصفهان بدست آورده است.

وی رفع مشکلات عمرانی پایگاههای مقاومت بسیج و ایثارگران شهرستان آران و بیدگل را مهم دانست وگفت: با توجه به اینکه سال گذشته ۲۷ پایگاه مقاومت دراین شهرستان تاسیس شده برای تکمیل آنها نیاز به اعتبارات عمرانی داریم.

وی وجود ۱۷ هزار شبکه ماهواره ای در دنیا و ۳ هزار شبکه قابل دریافت درایران را خطر جدی در جنگ نرم دشمنان دانست وگفت: با توجه به اینکه از این تعداد شبکه ۷۰ شبکه مد لباس نشان می دهد نیازمند کار فرهنگی بیشتری است.

شایان ذکر است جلسه شورای اداری شهرستان آران و بیدگل ظهریک شنبه نهم آذربا حضور معاون عمرانی استاندار اصفهان، امام جمعه، فرماندار و مسئولین ادارات و نهادهای دولتی این شهرستان در محل حسینیه سید الشهداء ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان برگزارشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز