خبرگزاری کار ایران

رئیس هیئت‌مدیره جامعه نابینایان کاشان:

کمتر به استعدادهای ناب معلولان شهرستان کاشان توجه شده است

asdasd
کد خبر : ۲۲۹۹۵۵

رئیس هیئت‌مدیره جامعه نابینایان و کم‌بینایان کاشان متذکرشد: کمتر به استعدادهای ناب معلولان شهرستان کاشان توجه شده است و اگر معلولان کاشانی دیده شوند بدون شک شاهد افتخارآفرینی و عملکرد بهتر آنان در عرصه‌های ملی و فراملی خواهیم بود.

رئیس هیئت‌مدیره جامعه نابینایان و کم‌بینایان کاشان گفت: گرچه شاید معلولیت در ظاهر به معنای محدودیت باشد اما هیچ گاه به مفهوم ممنوعیت نیست.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کاشان، نرگس نیکخواه شامگاه سه شنبه یازدهم آدر در مراسم گرامی‌داشت روز معلولان اظهار کرد: معلولیت شاید در نگاه نخست به معنای محدودیت در بروز استعدادها باشد اما به هیچ عنوان نباید جامعه آنها را از عرضه توانمندی‌های‌شان منع کند.

وی خاطرنشان کرد: حمایت از اندیشه‌ها و تفکرات معلولان و توکل آنها به خداوند فرصت شکوفا شدن آنها و بروز استعدادها را به وجود آورده است.

رئیس هیئت‌ مدیره جامعه نابینایان و کم‌بینایان کاشان تأکید کرد: معلولان به استعدادهایی از خود دست یافته‌اند که جامعه سالم ما از آنها غافل شده‌ است و موجب شده تا معلولان با بروز این استعدادها خود را در جامعه نمایان کنند.

نیکخواه ضمن تقدیر از شهردار کاشان به منظور برگزاری مراسم و گرامیداشت روز معلولان عنوان کرد: افتخارآفرینی و به اهتزاز درآوردن پرچم جمهوری اسلامی در مسابقات بین‌المللی گوشه‌ای از به نمایش درآمدن استعدادهای معلولان شهرستان است.

وی متذکر شد: کمتر به استعدادهای ناب معلولان شهرستان توجه شده است و اگر معلولان کاشانی دیده شوند بدون شک شاهد افتخارآفرینی و عملکرد بهتر آنان در عرصه‌های ملی و فراملی خواهیم بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز