خبرگزاری کار ایران

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان؛

وقوع تصادف مرگبار درکاشان ۳کشته و زخمی بر جای گذاشت

کد خبر : ۲۳۰۲۹۹

برخورد دو خوردوی سواری پژو ۴۰۵ و پیکان درانتهای خیابان کارگر کاشان، ابتدای جاده شهدای محمدآبادباعثفوت یک نفرو مصدومیت ۲نفر شد.

مدیرروابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت: برخورد دو خوردوی سواری پژو ۴۰۵ و پیکان در انتهای خیابان کارگر کاشان، ابتدای جاده شهدای محمدآبادباعثفوت یک نفرو مصدومیت ۲نفرشد.

مدیرروابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان در گفتگو با خبرنگار ایلنا در کاشان با اعلام این خبرگفت: مامورین امداد و نجات مستقر در ایستگاه شماره ۱ و۴سازمان پس از اطلاع از این حادثه از طریق ستادفرماندهی، درساعت ۹و ۴۶ مورخ ۱۲/۹ / ۹۳، درمحل حاضر و اقدامات لازم جهت جلوگیری از انفجار خودرو، خروج متوفیان و مصدومین گرفتار در داخل خودرو‌ها و انتقال ایشان جهت مداوا، ازطریق عوامل امدادی معمول انجام شد. روح الله فدائی افزود: به علت شدت حادثه راننده خودروی پژو متاسفانه فوت و یک سرنشین آن و راننده پیکان مصدوم شدند.

وی در ادامه از رانندگان عزیز خواست تا توصیه‌های ایمنی را جدی گرفته وضمن رعایت قوانین راهنمائی و رانندگی و حرکت باسرعت مطمئنه ازبروز این گونه حوادثناگوار جلوگیری و از هموطنان عزیز درخواست کرد تا در مواقع بروز سوانح رانندگی از تجمع در محیط حادثه جدا خودداری کرده ومامورین امداد و نجات سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی را در انجام وظایف خود یاری کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز