خبرگزاری کار ایران

مدیر هنری سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان،

نمایشگاه و فروشگاه هنرهای دستی معلولین کاشانی در نگار خانه مهتاب تمدید شد

asdasd
کد خبر : ۲۳۰۹۶۹

مدیر هنری سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان، از تمدید نمایشگاه آثار هنرمندان معلول کاشانی در نگار خانه مهتاب این شهرستان خبر داد.

مدیر هنری سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان، از تمدید نمایشگاه آثار هنرمندان معلول کاشانی در نگار خانه مهتاب این
شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کاشان فاطمه طحانیان در گفتگو با خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار داشت: نمایشگاه هنرهای دستی معلولین کاشانی که به مناسبت روز جهانی معلولین در این شهرستان برگزار شده است در راستای استقبال خوب شهروندان کاشانی تا پنج شنبه بیستم آذر ماه برای بازدید علاقمندان دائر است.

وی، آشنایی شهروندان با توانایی های معلولین جسمی و فکری و معرفی توانمندی ها و استعدادهای آنها را از جمله اهداف برپایی این نمایشگاه برشمرد.

به گفته مدیر هنری سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان، بیش از ۲۰۰ اثر هنری شامل گل های کریستال، سرمه دوزی، گلدوزی، بافتنی و تابلو فرش از حدود ۳۰ نفر از معلولین ذهنی در نگار خانه مهتاب به نمایش گذاشته شده است.

طحانیان، ضمن اشاره به اینکه این نمایشگاه در صبح و عصر برای بازدید علاقمندان دائر است افزود: قسمتی از آثار هنرمندان معلول جسمی در این نمایشگاه برای فروش و کمک رسانی معلولین برپا شده است.

گفتنی است: نمایشگاه آثار هنرهای دستی معلولین ذهنی کاشان با همکاری مرکز توانبخشی شقایق به مناسبت روز جهانی معلولین تا بیستم آذر ماه در نگارخانه مهتاب سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان دائر است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز