خبرگزاری کار ایران

فرماندار آران و بیدگل درجلسه هم اندیشی روابط عمومی‌ها و اصحاب رسانه؛

روابط عمومی ادارات آران و بیدگل در دام مسائل حاشیه‌ای قرار نگیرند

asdasd
کد خبر : ۲۳۲۶۲۱

درحالی که شهرستان آران وبیدگل به علت جدید التاسیس بودن با محدویت منابع و اعتبارات مواجه است، نباید روابط عمومی ادارات این شهرستان با تحریک افراد مغرض دنبال مسائل حاشیه‌ای بروند.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل گفت: درحالی که شهرستان آران و بیدگل به علت جدید التاسیس بودن با محدویت منابع واعتبارات مواجه است، نباید روابط عمومی ادارات این شهرستان با تحریک افراد مغرض دنبال مسائل حاشیه ای بروند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از آران و بیدگل، «ابوالفضل معینی نزاد» پیش ازظهر پنج شنبه، بیستم آذر، در دومین جلسه مشترک هم اندیشی روابط عمومی های ادارات و اصحاب رسانه که با حضور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان درسالن کنفرانس فرمانداری آران وبیدگل برگزارشده بود، ضمن تسلیت اربعین حسینی، نقش اصحاب رسانه و روابط عمومی ادارات در اطلاع رسانی و تنویر افکار عمومی جامعه را موثر دانست و گفت: ارتقاء جایگاه و پتانسیل های شهرستان آران و بیدگل ازمهمترین وظایف روابط عمومی ادارات و اصحاب رسانه این شهرستان است.

وی رواط عمومی ها را گوش و چشم ادارات عنوان کرد و گفت: اگر روابط عمومی ها و اصحاب رسانه مشکلات مردم و مسئولین را خوب تجزیه و تحلیل کنند خواهند توانست در کارشان موفق باشند.

معینی نژاد نقش روابط عمومی ادارات و اصحاب رسانه را در پیش‌برد اهداف هرشهرستانی مهم ارزیابی کرد و گفت: روایط عمومی‌های ادارات با آسیب شناسی می توانند درجهت برطرف کردن مشکلات موفق باشند.

فرماندار آران و بیدگل پرهیز از مسائل حاشیه ای را از دیگر وظایف روابط عمومی ها دانست و گفت: درحالی که شهرستان آران و بیدگل به علت جدید التاسیس بودن با محدویت منابع و اعتبارات مواجه می باشد نباید روابط عمومی ادارات این شهرستان با تحریک افراد مغرض دنبال مسائل حاشیه ای بروند.

وی با اشاره به اینکه اگر روایط عمومی ادارات در دام مسائل حاشیه ای بیفتند، بیرون آمدن از آن مشکل خواهد بود، تصریح کرد: روابط عمومی ادارات باید محیطی سالم و پویا برای ارباب رجوع فراهم کنند.

وی با تاکید براینکه باید بین مسئولین، خبرنگاران و روایط عمومی ادارات اعتماد ایجاد شود، اظهارداشت: نباید روابط عمومی ادارات دنبال زیرآب زنی همکاران خود باشند.

وی اعتماد همراه با پیشنهاد بین مسئواین روابط عمومی ها و رسانه ها را مهم دانست و گفت: هدف مشترک بین مسئولین، روابط عمومی ها و اصحاب رسانه باید خدمت به مردم باشد.

فرماندار آران و بیدگل با اعلام آمادگی هرگونه همکاری درجهت رفع مشکلات اصحاب رسانه وخبرنگاران گفت: تمام تلاش خود را درجهت رفع مشکلات زیر ساختی روابط عمومی ادارات شهرستان به کار خواهم گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز