خبرگزاری کار ایران

رئیس بیمارستان متینی کاشان خبر داد:

اختصاص ۱۳ میلیارد ریال برای اجرای طرح سلامت

asdasd
کد خبر : ۲۳۲۶۲۵

بالغ بر ۱۳ میلیارد ریال برای اجرای طرح سلامت به این بیمارستان اختصاص یافته است.

رئیس بیمارستان متینی کاشان گفت: بالغ بر ۱۳ میلیارد ریال برای اجرای طرح سلامت به این بیمارستان اختصاص یافته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کاشان، دکتر حسن فرجی پور در گفتگو با خبرنگاران در مراسم افتتاح بخش شیمی‌درمانی سرپایی در این بیمارستان افزود: از این مقدار، نه میلیارد و هفتصد میلیون ریال برای کاهش فرانشیز، یک میلیارد و نهصد میلیون ریال برای ارتقای هتلینگ و دو میلیارد و سیصد میلیون ریال برای بسته خدمتی ارتقای کیفیت ویزیت هزینه شده است.

وی، با بیان اینکه یکی از بسته های خدمتی طرح تحول نظام سلامت " حمایت مالی از بیماران صعب العلاج " است، تصریح کرد: بخش شیمی درمانی بیمارستان متینی در راستای این بسته خدمتی فعال شد.

رئیس بیمارستان متینی کاشان، رضایت مندی بیماران و کاهش هزینه ها را مهم ترین اهداف طرح سلامت عنوان کرد و ادامه داد: بخش شیمی درمانی نیز در راستای این اهداف عالیه طرح تحول در کاشان افتتاح شد.

وی با تاکید بر پیروی مسئولین این بیمارستان از سیاست های ابلاغی وزارت بهداشت در خصوص طرح تحول نظام سلامت، یادآور شد: با آغاز به کار دولت یازدهم اراده استواری برای پایان دادن جدی به دغدغه‌های مردم در حوزه بهداشت و درمان ایجاد شده است.

دکتر فرجی پور، به تاکیدات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در زمینه ارتقای سلامت جامعه اشاره و اظهار امیدواری کرد: طبق فرمایش مقام معظم رهبری بیماران جزء دغدغه بیماری رنج و مشکل دیگری نداشته باشند.

ساختمان بیمارستان متینی درسال ۱۳۴۴ به همت والای مرحوم حاج تقی متینی یکی از خیرین کاشان در قطعه زمینی به مساحت ۹۹۶۸ متر مربع و با زیربنای ۳۴۰۸ مترمربع احداثو در سال ۱۳۴۶ مورد بهره برداری قرار گرفت. در سالهای قبل از انقلاب، این مرکز با داشتن بخش‌های جراحی عمومی و اطفال و اورژانس به ارائه خدمت به بیماران می‌پرداخت. پس از انقلاب شکوهمند اسلامی بخش‌های چشم و گوش و حلق و بینی جایگزین بخش جراحی عمومی گردید و در اوایل سال ۱۳۶۹ بخش اطفال نیز به بیمارستان شهید بهشتی منتقل و این مرکز به عنوان بیمارستان فوق تخصصی چشم و تخصصی گوش و حلق و بینی به فعالیت خود ادامه داد و درحال حاضر، بزرگترین بخش شیمی‌درمانی سرپایی کاشان نیز در این بیمارستان افتتاح شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز