خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل؛

سند راهبردی چشم انداز روابط عمومی‌های آران و بیدگل تدوین می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۳۲۶۳۱

برای آشنایی و ارتباط تنگاتنگ اصحاب رسانه با روابط عمومی ادارات شهرستان آران و بیدگل، برگزاری نشست‌های بعدی هم اندیشی اصحاب رسانه و روابط عمومی‌ها باید متناسب با مناسبت‌ها به طور زمان بندی درتمام ادارات برگزار شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل گفت: برای آشنایی و ارتباط تنگاتنگ اصخاب رسانه با روابط عمومی ادارات شهرستان آران و بیدگل، برگزاری نشست های بعدی هم اندیشی اصحاب رسانه و روابط عمومی ها باید متناسب با مناسبت ها به طور زمان بندی درتمام ادارات برگزار شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از آران و بیدگل، «میثم نمکی»، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل، پیش ازظهر پنج شنبه، بیستم آذر در دومین جلسه مشترک هم اندیشی روابط عمومی‌های ادارات و اصحاب رسانه که با حضور فرماندار این شهرستان درسالن کنفرانس فرمانداری آران و بیدگل برگزارشده بود، ضمن تسلیت اربعین حسینی، ضمن رضایت‌مند خواندن نظرات ارائه شده روابط عمومی ادارات و اصحاب رسانه شهرستان آران و بیدگل در دومین جلسه هم اندیشی روایط عمومی و اصحاب رسانه، تعامل دوجانبه بین اصحاب رسانه و روابط عمومی ادارات در اطلاع رسانی و تنویر افکار عمومی جامعه را موثر دانست و گفت: بزودی سند راهبردی چشم انداز روابط عمومی های آران و بیدگل تدوین می شود.

وی تقویت برنامه های آموزشی را موجب ارتقاء جایگاه روابط عمومی ادارات دانست و گفت: برای آشنایی و ارتباط تنگاتنگ اصخاب رسانه با روابط عمومی ادارات شهرستان آران و بیدگل برگزاری نشست های بعدی هم اندیشی اصحاب رسانه و روابط عمومی ها باید متناسب با مناسبت ها به طور زمان بندی درتمام ادارات برگزار شود.

نمکی نقش اصحاب رسانه و نمایندگی خبرگزاری های شهرستان را دراطلاع رسانی و توسعه شهرستان آران و بیدگل موثر دانست و گفت: رسانه ها و روابط عمومی ادارات می توانند در ارتقاء جایگاه شهرستان آران وبیدگل نقش اساسی داشته باشند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل به نقش سازنده خبرگزاری ایلنا در بیان مشکلات مردم و مسئولین شهرستان های کاشان و آران و بیدگل اشاره کرد و گفت: نماینده خبرگزاری ایلنا در شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل تنها خبرگزاری خصوصی است که به علت فعالیت چشمگیر درعرصه اطلاع رسانی منطقه کاشان در استان دیده شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز