خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار و فرماندار کاشان در گفتگو با ایلنا:

با بکارگیری تمام ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها، مشکلات ریسندگی کاشان مرتفع می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۳۳۵۷۴

با توجه به اندوخته‌هایی که هنوز در مدیریت شهری کاشان وجود دارد می‌توانیم با نگاه مثبت مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و کمک شورای اسلامی شهر و شهرداری کاشان هرچه زوترمشکل کارگران شرکت ریسندگی و بافندگی کاشان را برطرف کنیم.

معاون استاندار و فرماندار کاشان گفت: با توجه به اندوخته‌هایی که هنوز در مدیریت شهری کاشان وجود دارد می‌توانیم با نگاه مثبت مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و کمک شورای اسلامی شهر و شهرداری کاشان هرچه زو‌تر مشکل کارگران شرکت ریسندگی و یافندگی کاشان را برطرف کنیم.

«ابوالفضل صدرائیه»، معاون استاندار و فرماندارشهرستان کاشان در گفتگو با خبرنگار ایلنا در کاشان، از بکارگیری تمام ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها موجود در کشور، استان و شهرستان کاشان برای حل مشکلات ریسندگی و بافندگی کاشان خبرداد و گفت: با توجه به میزان بدهی و مطالباتی که ریسندگی کاشان به سازمان تامین اجتماعی داشت، اخیرا جلسه‌ای را به اتفاق دکتر منصوری، نماینده مردم شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل درمجلس شورای اسلامی، نمایندگان کارگران و هیئت مدیره این شرکت با دکتر نوربخش، مدیرعامل این سازمان و وزیر صنعت، معدن و تجارت، داشتیم.

صدرائیه بیشترین بدهی ریسندگی کاشان به سازمان تامین اجتماعی را مهم‌ترین مشکل این شرکت عنوان کرد و گفت: علیرغم پیگیری‌هایی که نماینده مردم شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل درمجلس شورای اسلامی برای حل مشکل این شرکت داشته، به علت عدم درایت و پیگیری در این بخش، متاسفانه سال گذشته نتوانستیم از قانون بخشودگی جرایم برای بخشی از مطالبات تامین اجتماعی به شرکت ریسندگی کاشان استفاده کنیم.

فرماندار کاشان برطرف کردن مشکلات ریسندگی و بافندگی کاشان را با توجه به اندوخته‌های موجود در این شهرستان امکان پذیر دانست و گفت: با توجه به اندوخته‌هایی که هنوز در مدیریت شهری کاشان وجود دارد، می‌توانیم با نگاه مثبت مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و کمک شورای اسلامی شهر و شهرداری کاشان هرچه زو‌تر مشکل کارگران شرکت ریسندگی و بافندگی کاشان را برطرف کنیم.

وی ضمن تشکر و قدردانی از پیگیری نماینده مردم شهرستانهای کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی و همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر کاشان در رفع مشکلات کارگران ریسندگی کاشان گفت: از مدیریت سازمان تامین اجتماعی کشور و استان اصفهان درخواست کرده‌ایم تا مساعدت لازم را برای حل مشکلات ریسندگی کاشان بکار گیرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز