خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار و فرماندار کاشان در گفتگو با ایلنا:

بالا رفتن آگاهی‌های سیاسی و فرهنگی، زمینه ساز رشد اقتصادی است

asdasd
کد خبر : ۲۳۴۶۳۷

با توجه به اینکه در دولت تدبیر و امید، محوریت کارها برمبنای کار کارشناسی و عقلانیت است، اولین همایش آگاهی‌های سیاسی و فرهنگی ویژه مدیران و کارکنان ادارات شهرستان کاشان برگزارشد.

معاون استاندار و فرماندار کاشان گفت: با توجه به اینکه در دولت تدبیر و امید، محوریت کار‌ها برمبنای کار کار‌شناسی و عقلانیت است، اولین همایش آگاهی‌های سیاسی و فرهنگی ویژه مدیران و کارکنان ادارات شهرستان کاشان برگزار شد.

«ابوالفضل صدرائیه» معاون استاندار و فرماندار شهرستان کاشان در حاشیه برگزاری اولین همایش آگاهی‌های سیاسی و فرهنگی ویژه مدیران و کارکنان ادارات این شهرستان که روز گذشته در سالن اجتماعات فرمانداری ویژه کاشان برگزارشد، در گفتگو با خبرنگار ایلنا در کاشان، برگزاری این همایش را یکی از الزمات دولت تدبیر و امید براساس منویات مقام معظم رهبری برای بالا بردن سطح آگاهی‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی مدیران و کارکنان دستگاه‌های اداری برای پاسخگویی به مطالبات مردم عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه در دولت تدبیر و امید محوریت کار‌ها برمبنای کار کار‌شناسی و عقلانیت است. اولین همایش آگاهی‌های سیاسی و فرهنگی ویژه مدیران وکارکنان ادارات شهرستان کاشان برگزار شد.

وی بالا رفتن آگاهی‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی را زمینه ساز رشد اقتصادی دانست و گفت: آگاهی‌های اسیاسی، اجتماعی و فرهنگی زمانی رشد پیدا می‌کند که محوریت کار‌ها برمبنای کار کار‌شناسی و عقلانیت باشد.

فرماندار شهرستان کاشان از مردم به عنوان سرمایه‌های نظام جمهوری اسلامی ایران نام برد و یاد آوری کرد: افزایش آگاهی‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی مدیران و کارکنان ادارات می‌تواند در افزایش اعتماد مردم به نظام جمهوری اسلامی ایران موثر واقع شود.

اولین همایش یک روزه آگاهی‌های سیاسی و فرهنگی ویژه مدیران و کارکنان ادارات شهرستان کاشان که روز گذشته به همت فرمانداری ویژه شهرستان کاشان در سالن اجتماعات این فرمانداری با حضور دکتر سید رضا عظیمی، کار‌شناس سیاسی استانداری خراسان برگزارشد به علت استقبال بی‌نظیر مدیران و کارکنان ادارات این شهرستان و عدم گنجایش فضای سالن اجتماعات فرمانداری کاشان باعثشد تا عده‌ای از شرکت کنندگان خارج از سالن حضور پیدا کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز