خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار و فرماندار کاشان در گفتگو با ایلنا

۵۳۰ میلیارد ریال برای فعالیت آبرسانی و مدیریت شهری کاشان اختصاص یافت

asdasd
کد خبر : ۲۳۶۱۶۷

با گذشت ۷ ماه ازشروع بکار دولت تدبیر و امید، علاوه براعتبار حوزه سلامت، ۴۵۰ میلیارد ریال برای تکمیل پروژه انتقال آب زاینده رود و۷ و نیم میلیارد تومان برای بازسازی بیمارستان بهشتی و حوادثغیرمترغبه کاشان اختصاص یافت.

معاون استاندار و فرماندار کاشان گفت: با گذشت ۷ ماه ازشروع بکار دولت تدبیر و امید، ۴۵۰علاوه براعتبار حوزه سلامت، ۴۵۰ میلیارد ریال برای تکمیل پروژه انتقال آب زاینده رود و ۷ و نیم میلیارد تومان برای بازسازی بیمارستان بهشتی و حوادثغیرمترغیه کاشان اختصاص یافت.

«ابوالفضل صدرائیه» معاون استاندار و فرماندارشهرستان کاشان درگفتگو با خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان با اعلام این خبر، اختصاص مبلغ فوق را خارج از اعتبارات حوزه سلامت شهرستان کاشان عنوان کرد و یاد آوری نمود: ۵۳۰ میلیارد ریال برای فعالیتهای آبرسانی و حوادثمترقبه شهرستان کاشان طی ۷ ماه گذشته علیرغم محدودیت های مالی که دولت تدبیر و امید با آن روبرو می باشد رقم قابل توجهی است.

فرماندار کاشان اختصاص ۴۵ میلیارد تومان برای تکمیل پروژه انتقال آب زاینده رود به کاشان درقانون بودجه با پیگیری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور تا پایان سال مالی ۹۴ با توجه به اینکه این پروژه سالیان متمادی است که به صورت نیمه تمام رها شده را نیزکاربسیارمهم و ارزشمندی دانست و اظهار داشت: تصویب ۳ و نیم میلیارد تومان درهیئت دولت در راستای ماده ۱۰ و۱۲ قانون بودجه برای مدیریت شهری کاشان نیز مبلغ قابل توجهی است.

وی با تاکید براینکه مدیرانی که امکان استفاده از ظرفیت های بخش خصوصی و فایناس برای تکمیل پروژهای عمرانی برایشان وجود دارد دریغ نکنند. خاطرنشان کرد: قطعا این میزان اعتبارات ازمیزان اعتبارات مشخص شده ای که با تخصیص ناچیز به دستگاهها ابلاغ می شود بیشتر بوده و کمک بزرگی در اجرای پرو ژه های ما خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز