خبرگزاری کار ایران

حجه الاسلام حسن زاده خبر داد:

راهیابی قرآن آموزان موسسه امیرالمومنین(ع) کاشان به مسابقات کشوری اوقاف

asdasd
کد خبر : ۲۳۶۷۷۵

قرآن آموزان موسسه امیرالمومنین علیه السلام کاشان با حضور در مرحله استانی سی و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم اوقاف ۳ رتبه برتر را کسب کرده وبه مرحله کشوری مسابقات راه یافتند.

مدیرعامل موسسه امیرالمومنین علیه السلام کاشان گفت: قرآن آموزان موسسه امیرالمومنین علیه السلام کاشان با حضور در مرحله استانی سی و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم اوقاف ۳ رتبه بر‌تر را کسب نموده وبه مرحله کشوری مسابقات راه یافتند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان، حجه الاسلام حسن‌زاده در گفتگو با خبرنگاران ب ابیان این مطلب افزود: امیرکریم طاهری رتبه سوم در رشته حفظ کل قرآن برادران، محمدرضامحلوجی‌زاده رتبه اول در رشته ترتیل برادران و محمدرضاحقانی رتبه اول در رشته قرائت ازحفظ ۵ جزء قرآن برادران را در سطح استان اصفهان کسب کردند.

وی تصریح کرد: باتوجه به اینکه رشته قرائت ازحفظ۵جزء قرآن کریم مرحله کشوری ندارد؛ تنها امیرکریم طاهری و محمدرضا محلوجی‌زاده هستند که باید درمرحله کشوری مسابقات شرکت کنند.

حجه الاسلام حسن‌زاده خاطر نشان ساخت: مرحله استانی سی‌و‌ هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم سازمان اوقاف و امورخیریه با داوری محمد‌رضا ستوده‌نیا، رضا سعادت‌نیا، غلامرضا شاه‌میوه و مسعود عنایتی‌مقدم در امامزاده سید محمد علیه السلام اصفهان برگزار شد.

مدیرعامل موسسه امیرالمومنین علیه السلام کاشان در ادامه گفت: پیش از این قرآن آموزان این موسسه با حضور در مرحله شهرستانی سی و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم اوقاف کاشان و آران و بیدگل، ۲۱ رتبه بر‌تر را در ۲ بخش شکوفه‌ها و بزرگسالان کسب کرده بودند.

وی همچنین تصریح کرد: قرآن آموزان این موسسه که با توجه به منطقه سکونتشان در شهرستان‌های کاشان و آران وبیدگل در رشته‌های مختلف حفظ، قرائت، ترتیل، فراز خوانی واذان شرکت کرده بودند؛ حائز رتبه‌های اول تا سوم شدند.

مؤسسه فرهنگی قرآن وعترت امیرالمؤمنین علیه السلام کاشان؛ مجری طرح تخصصی حفظ، ترجمه و تفسیر قرآن، نهج البلاغه و صحیفه سجّادیه، فعالیت خود را از سال ۱۳۸۲ شروع که تاکنون مفتخر به تربیت۳۷ حافظ کل نهج البلاغه برای نخستین بار در جهان تشیع و کسب بیش از۴۰ مقام بر‌تر کشوری در مسابقات سراسری نهج البلاغه شده است که شعار «کاشان شهرنهج البلاغه» وانتخاب این موسسه به عنوان «موسسه برگزیده وبر‌تر کشور» درحوزه آموزش نهج البلاغه دردومین آیین تکریم ازخادمان نهج البلاغه گواه بر این عملکرد است؛ همچنین این موسسه؛ موفق به تربیت بیش از۵۰۰ حافظ قسمت‌هایی از قرآن و نهج البلاغه، تحت پوشش قرار دادن بیش از۲۰۰۰عضو قرآنی و اجرای بیش از ۲۰ نوع فعالیت متنوع قرآن، عترت و نهج البلاغه شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز