خبرگزاری کار ایران

با مشارکت نیکوکاران، طی سه ماه گذشته صورت گرفت؛

بهره‌برداری از سه واحد آموزشی و ۳۰ کلاس درس در کاشان

asdasd
کد خبر : ۲۳۷۹۶۸

با مشارکت نیکوکاران، طی سه ماه گذشته، با بهره برداری از سه واحد آموزشی، ۳۰ کلاس درس، به فضاهای آموزشی این شهرستان اضافه شده است.

مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه کاشان گفت: با مشارکت نیکوکاران، طی سه ماه گذشته، با بهره برداری از سه واحد آموزشی، ۳۰ کلاس درس، به فضاهای آموزشی این شهرستان اضافه شده است.

به گزارش حبرنگار ایلنا در کاشان، «محمد کتابچی» در گفتگو با خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: بهره برداری از دبستان «حاج عباس پیله وریان» در هجدهم مهرماه و همزمان با میلاد پیامبر اکرم(ص) سومین واحد آموزشی است که توسط نیکوکاران کاشان به آموزش و پروش تحویل شده است.

به گفته وی، دبستان پیله‌وریان در زمینی به مساحت یک‌هزار و ۷۷۷ مترمربع و با هزینه ۱۷ میلیارد ریال دردر یکی از نقاط محروم شهر بنا شده است تا تعداد مدارس دو نوبته کاشان کاهش پیدا کند.

وی اظهار داشت: این واحد آموزشی در سه طبقه، با زیربنای یک‌هزار و ۶۳۰ مترمربع و ۱۲ باب کلاس آموزشی در مدت ۱۱ ماه به بهره برداری رسیده است و شامل تخته‌های هوشمند، نمازخانه، آزمایشگاه، کتابخانه و بخش‌های اداری است.

به گفته وی، در مهرماه گذشته، دبستان «مرحوم امینی» با اعتباری معادل ۱۸ میلیارد ریال با زیربنای یک هزار ۸۶۳ مترمربع و ۱۲ کلاس درس به بهره برداری رسیده است.

وی اظهار داشت: همزمان با ۱۳ آبان نیز دبستان مرحوم «سروی» با زیربنای ۶۵۴ متر مربع و کمک هشت میلیارد ریالی شرکت آرد روشن نیز به بهره برداری رسیده است.
مدیرعام

ل مجمع خیرین مدرسه کاشان گفت: باید مدرسه سازی فرهنگ رایج جامعه شود و اگر هرکس به سهمی و نسبتی که می‌تواند در این امر مشارکت کند، مسیر توسعه و پیشرفت هموار خواهد شد.

کتابچی تاکید کرد: اعتماد مجموعه آموزش و پرورش و شهروندان در سالهای گذشته، تصویری روشن از افق نظام تعلیم و تربیت در شهرستان کاشان ایجاد کرده است ولی این مسیر باید با فرهنگ سازی، استمرار پیدا کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز